KitKat, principala marcă a grupului Nestlé, va comercializa o ediţie limitată de napolitane de ciocolata rubinie. Acestea vor fi disponibile în şapte magazine până pe 25 ianuarie.
Concepută de maestrul japonez Yasumasa Takagi, această ediţie este destinată să marcheze lansarea acestui nou tip de ciocolată şi va fi limitată la 5.000 de unităţi, cu un preţ de trei euro fiecare.
Începând de la 1 februarie, 80 de magazine temporare vor fi deschise în Japonia pentru a propune un sortiment de ciocolată rubinie pentru Sfântul Valentin. Deliciul va costa între 13 şi 18 euro.
Culoarea ciocolatei obţinută în mod natural, fără adaosul de coloranţi, de arome sau fructe de pădure, graţie unui procedeu secret de producţie. Apariţia unui nou tip de ciocolată este un eveniment în industria ciocolatei, în condiţiile în care ciocolata rubinie a venit la peste 80 de ani de la inventarea ciocolatei albe.



Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.