Pentru campania de promovare au fost utilizaţi 58 de mii de dolari, însă jurnaliştii de la acest post de televiziune nu au fost plătiţi. Explicaţiile au fost oferite de reprezezentanţii Oficiului Naţional al Viei şi Vinului (ONVV) şi proiectului USAID CEED II.
„Asemenea jurnalişti cu asemenea standarde şi cu aşa credibilitate, ei nu trebuie să fie plătiţi, trebuie să creezi o atmosferă de interes pentru produs şi atunci jurnalistul singur vrea să vorbească despre el. Foxnews nu a fost plătit să prezinte vinul Moldovei. Văzând toate activităţile care s-au făcut, apariţii importante despre vinuri, în alte surse media, desigur că realizatoarea„Wine with me” a fost interesată să aducă Master of wine şi să facă acea degustare de vinuri. Acesta este un succes, este ceva pentru care nu plăteşti”, a explicat Diana Lazăr, vicedirectorul proiectului USAID CEED II.
Totuşi, pentru ca jurnaliştii americani să se familiarizeze cu vinurile moldoveneşti, au fost organizate mai multe evenimente de degustare. „Bugetul integrează un eveniment la Washington, unul la New York, campania pre-PR, post-PR, iar canalul FoxNews, fiind unul notoriu, a ajuns să abordeze şi vinurile moldoveneşti”, a declarat Vitalie Pănuţă, vicedirector al ONVV.
Totodată, el a menţionat că vinurile, care au fost prezentate în direct de FoxNews, au fost selectate de jurnaliştii americani şi nu s-a propus niciun fel anume.
Recent, prezentatoarea știrilor din business de la postul de televiziune FoxNews, Tracy Byrnes și expertul în vinuri, deținătoarea titlului de Master of Wine, Christy Canterbury, au făcut o gustare de vinuri în direct la emisiunea „Wine with me”.
VIDEO. Degustare de vinuri moldovenești în studioul unui post de televiziune american
Vinurile moldovenești gustate la emisiune au fost roşu sec Et Cetera Cuvée Rouge, Exceptional Sauvignon Blanc, precum și Exceptional Chardonnay pe care Christy Canterbury l-a comparat cu vinul alb sec Chablis produs în regiunea franceză Burgundia.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.