Acest stoc uriaș de haine nevândute este menționat în raportul financiar dat marți publicității și ridică semne de întrebare cu privire la abilitatea companiei de a se adapta competiției și nevoilor clienților.
Prima scădere a vânzărilor a fost înregistrată anul trecut, când marea rivalitate H&M- Zara a început să se desfășoare și în online. Iar grupul suedez pare a fi cel care a pierdut trenul. Tranziţia către comerţul electronic a devenit extrem de accelerată, iar H&M nu s-a mişcat cum trebuie.
Acţiunile sale au căzut cu 16% într-o singură zi, în cel mai mare declin din 2001 încoace. Scăderea numărului de clienți din magazinele fizice i-a făcut pe reprezentanţii H&M să pună stop planurilor de extindere şi chiar să ia în considerare închiderea mai multor puncte de vânzări.
În 2018, în doar trei luni, profitul operațional al companiei a scăzut cu 62%, iar acțiunile firmei au ajuns la cel mai mic preț din 2005, la bursa din Stockholm.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.