112, accesibil și pentru persoanele cu deficiențe de auz și vorbire

112, accesibil și pentru persoanele cu deficiențe de auz și vorbire

Sistemul informațional automatizat al Serviciului 112 este accesibil inclusiv persoanelor cu deficiențe de auz și vorbire. Pe lângă apelurile telefonice, moldovenii pot expedia la 112 și mesaje text. Declarația a fost făcută de către directorul Serviciului Național Unic pentru Apeluri de Urgență 112, în cadrul emisiunii „Tema zilei" de la  Canal2.

Oboroc a precizat că zece operatori ai Serviciului urmează să fie instruiți pentru preluarea apelurilor în limbajul mimico-gestual. Procedura urmează să fie aplicată până pe 30 iunie.

Directorul Serviciului de Urgență a mai spus că la 112 se înregistrează atât numărul de telefon, cât și numele apelantului, care în unele situații poate fi localizat din punct de vedere geografic.

Sistemul informatic automatizat pentru recepționarea și gestionarea apelului de urgență 112 a fost lansat pe 29 martie. Numărul poare fi apelat neîntrerupt și gratuit de la orice telefon fix sau mobil.

Reacții la acest articol
Spațiu rezervat vizitatorilor Agora.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.