„Suntem o companie idealistă și optimistă... însă acum este clar că noi nu am făcut destul. Nu eram destul de focusați pe prevenirea abuzului, nu ne-am gândit destul la modul în care oamenii pot utiliza aceste unelte pentru a face rău. Nu am avut o viziune destul de amplă a responsabilității noastre și aceasta a fost o mare greșeală. A fost greșeala mea”, a spus Zuckerberg.
„Nu este suficient să creezi o legătură între oameni. Trebuie să ne asigurăm că acele legături sunt unele pozitive și că ele aduc oamenii împreună. Nu este suficient să le oferi oamenilor o platformă de exprimare, trebuie să ne asigurăm că oamenii nu folosesc această platformă pentru a face rău altora sau pentru a răspândi infomații false. Nu este suficient să le oferi oamenilor uneltele pentru folosirea aplicațiilor, trebuie să ne asigurăm că toți developeri de aplicații, de asemenea, protejează datele persoanelor”.
„Nu este suficient să avem reguli care îi obligă să protejeze informațiile. Nu este suficient să-i credem atunci când ne spun că ei protejează datele. Trebuie la modul practic să ne asigurăm că fiecare în acest ecosistem protejează datele persoanelor”.
Potrivit TechCrunch, eforturile Facebook de a introduce măsuri noi de aplicare a politiclor de confidențialitate, împreună cu o reducere drastică în volumul datelor pe care developerii aplicațiilor le pot cere de la utilizatori, poate însemna o „nouă pagină” în activitatea companiei.
Datele Yahoo Finance arată însă că acțiunile companiei au înregistrat o scădere și în ultimele 24 ore, cu toate că valoarea acestora a crescut în comparație cu perioada în care a început scandalul.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.