Agenția Națională pentru Siguranța Alimentelor a lansat astăzi un serviciu Viber prin intermediul căruia consumatorii vor putea trimite petiții sau plângeri la adresa agenților economici. De asemenea, în supermarketuri vor fi amplasate boxe pentru petiții.
Reclamațiile sau petițiile cu privire la calitatea produselor, la neregulile semnalate de consumatori în magazine vor putea fi expediate către ANSA prin Viber, la numărul 067 067 544 sau la linia verde 080 080 033.
Potrivit directorului Agenţiei pentru Siguranţa Alimentelor, Gheorghe Gaberi, de la începutul anului 2018, agenţia a recepţionat lunar câte 100 de plângeri de la consumatorii care au considerat că le-au fost încălcate drepturile sau au descoperit nereguli în ceea ce ţine de calitatea produselor.
Vezi și aceste știri

Gazul din Moldova, la fel de scump ca în Suedia. Cât costă un metru cub la vecini și în alte țări de pe continentul european

Scholz şi Macron, într-o discuție la telefon cu Putin: I-au cerut „negocieri directe serioase” cu Zelenski
