*Acest material este sponsorizat

Guerilla marketing: Efect uimitor cu un buget mic

Guerilla marketing: Efect uimitor cu un buget mic

Un val de vizitatori, sute de noi clienți, o ascensiune gigantică a vânzărilor. Da, acesta este visul și dorința cea mai dulce a fiecărui afacerist! Dar cum să atragi atenția noilor clienți în această epocă a informațiilor pe bandă rulantă, a fluxului media continuu, fără să investești bugete de milioane? Cu siguranță veți exclama: „Este imposibil!”, dar în realitate acest obiectiv este chiar realizabil. În ajutor vă sare guerilla marketing-ul.

Publicitatea clasică s-a epuizat și a rămas de domeniul trecutului. Consumatorul modern este dificil de uimit, darmite să îl cointeresezi cu adevărat, asta e aproape imposibil. Omniprezenta publicitate provoacă iritare, influențând negativ relația clienților față de nivelul de încredere și loialitate în raport cu un brand. Însă, așa cum bine se știe, nu există situații iremediabile. Metodele non-conformiste ale guerilla marketing-ului o să atragă atenția chiar și celor mai radicali mileniali, cu investiții minime în acest sector.

Ce reprezintă și cui servește marketing-ul guerilla?

Termenul de „guerilla marketing” (de la englezescul guerrilla marketing) a fost introdus în terminologie de renumitul PR specialist Jay Levinson în 1984. Anume atunci a văzut lumina tiparului cartea sa omonimă, în care autorul compara micile trupe de gherilă, slab înarmate, cu reprezentanții micului business, cărora le lipsește resursele financiare mari pentru publicitate și promovare de produs.

Dacă firma nu dispune de resurse financiare pentru începerea unei campanii publicitare de anvergură, Levinson propunea să fie inclusă creativitatea și să fie utilizați purtători alternativi de publicitate. Astfel pot fi atrași clienți noi și crescute vânzările cu investiții bănești minimale.

Guerrilla marketing-ul este utilizat cu succes atât de micii antreprenori, cât și de jucătorii importanți de pe piață. Dacă în cazul micului business acest instrument este unica modalitate optimă, cel mijlociu îl folosește ca o completare a marketing-ului principal. Ce le revine companiilor mari? Ei câștigă atenția publicului țintă, care deja nu mai reacționează la publicitatea clasică. Câteva zeci de mii de consumatori nu vor fi niciodată în plus. Iată câteva exemple de succes:

În prezent acest sistem are mulți adepți. De regulă, ei scriu în limba engleză, dar există și autori ruși renumiți. Unul dintre cei mai renumiți adepți ai lui Levinson este Alexandru Levitas, autorul best-seller-urilor «Больше денег от вашего бизнеса», «Экспресс маркетинг» și altele.

Alexandru Levitas - expertul nr. 1 în Guerilla Marketing - invită toți oamenii de afaceri, marketologii și managerii de publicitate la seminarul său cel mai renumit „Secretele creșterii profitului 2.0). Acesta va avea loc în Chișinău pe 3 mai. Ce veți afla nou?

  • Cum să uimiți prin publicitate și să primiți un flux constant de noi clienți
  • Cum să majorați circuitul într-o lună și să încheiați mai multe tranzacții
  • Cum să mențineți atenția clienților permanenți de-a lungul mai multor ani, și multe altele

Vreți să aflați mai multe detalii? Accesați pagina evenimentului levitas.kmb.md sau sunați la numărul de telefon +37367482067. 

P.

P.

Vezi și aceste știri
Acord semnat pentru a permite un acces global la pastila anti-COVID-19 creată de Merck

Acord semnat pentru a permite un acces global la pastila anti-COVID-19 creată de Merck

Noi condiții de intrare în Bulgaria pentru moldoveni. Cine poate vizita țara

Noi condiții de intrare în Bulgaria pentru moldoveni. Cine poate vizita țara

Cauza unei deținute cu dizabilități locomotorii va fi examinată de Curtea Europeană

Cauza unei deținute cu dizabilități locomotorii va fi examinată de Curtea Europeană

Advertoriale
Ludmila Adamciuc, mamă activă social: „Observ un proces frumos de schimbare a atitudinii ce vizează nu doar Sindromul Down”

Ludmila Adamciuc, mamă activă social: „Observ un proces frumos de schimbare a atitudinii ce vizează nu doar Sindromul Down”

Depozite în lei cu rată fixă de 6% anual, de la OTP Bank

Depozite în lei cu rată fixă de 6% anual, de la OTP Bank

La Microinvest, datele tale personale sunt în siguranță, la fel ca într-un safeu

La Microinvest, datele tale personale sunt în siguranță, la fel ca într-un safeu

E un efort pe care nu-l putem face
singuri, așa că te așteptăm alături de noi
EMISIUNI
  • Oameni ca tine: Creatorul de zâmbete (VIDEO)
    Oameni ca tine: Creatorul de zâmbete (VIDEO)
  • Oameni ca tine | Un cuplu de la Ialoveni a pus pe roate o afacere creativă: „În dragoste și în business toate căile sunt bune”
  • Podcastul „Bilet în Parlament”: Tărț la PAS. Analizăm promisiunile noii majorități parlamentare și cât de reale sunt acestea (AUDIO)
  • Podcastul „Bilet în Parlament”: Viața de deputat, între glamour și birocrație. Discuție cu fostul parlamentar Vadim Pistrinciuc (AUDIO)
  • De la 11, cu Veaceslav Platon despre promisiunile electorale ale lui Veaceslav Valico
Cele mai populare
  • 1
    Vom primi gaz și de la olandezi. Compania Vitol a câștigat tenderul lansat de Energocom
  • 2
    ULTIMĂ ORĂ! Dorin Chirtoacă se retrage din politică
  • 3
    Rusia ar vrea un preţ al gazelor mai mic pentru a-şi putea păstra controlul asupra Europei
  • 4
    Ultimă oră! Pericol de prăbușire a unei porțiuni de carosabil în capitală (FOTO)
Canalul nostru de pe YouTube
Autentificare
Ai uitat parola?
Salvează articolul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Articolele salvate pentru mai târziu, le vei putea găsi în profilul tău.

Urmărește subiectul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Subiectele urmărite le vei putea găsi în profilul tău.