*Acest material este sponsorizat

Guerilla marketing: Efect uimitor cu un buget mic

Guerilla marketing: Efect uimitor cu un buget mic

Un val de vizitatori, sute de noi clienți, o ascensiune gigantică a vânzărilor. Da, acesta este visul și dorința cea mai dulce a fiecărui afacerist! Dar cum să atragi atenția noilor clienți în această epocă a informațiilor pe bandă rulantă, a fluxului media continuu, fără să investești bugete de milioane? Cu siguranță veți exclama: „Este imposibil!”, dar în realitate acest obiectiv este chiar realizabil. În ajutor vă sare guerilla marketing-ul.

Publicitatea clasică s-a epuizat și a rămas de domeniul trecutului. Consumatorul modern este dificil de uimit, darmite să îl cointeresezi cu adevărat, asta e aproape imposibil. Omniprezenta publicitate provoacă iritare, influențând negativ relația clienților față de nivelul de încredere și loialitate în raport cu un brand. Însă, așa cum bine se știe, nu există situații iremediabile. Metodele non-conformiste ale guerilla marketing-ului o să atragă atenția chiar și celor mai radicali mileniali, cu investiții minime în acest sector.

Ce reprezintă și cui servește marketing-ul guerilla?

Termenul de „guerilla marketing” (de la englezescul guerrilla marketing) a fost introdus în terminologie de renumitul PR specialist Jay Levinson în 1984. Anume atunci a văzut lumina tiparului cartea sa omonimă, în care autorul compara micile trupe de gherilă, slab înarmate, cu reprezentanții micului business, cărora le lipsește resursele financiare mari pentru publicitate și promovare de produs.

Dacă firma nu dispune de resurse financiare pentru începerea unei campanii publicitare de anvergură, Levinson propunea să fie inclusă creativitatea și să fie utilizați purtători alternativi de publicitate. Astfel pot fi atrași clienți noi și crescute vânzările cu investiții bănești minimale.

Guerrilla marketing-ul este utilizat cu succes atât de micii antreprenori, cât și de jucătorii importanți de pe piață. Dacă în cazul micului business acest instrument este unica modalitate optimă, cel mijlociu îl folosește ca o completare a marketing-ului principal. Ce le revine companiilor mari? Ei câștigă atenția publicului țintă, care deja nu mai reacționează la publicitatea clasică. Câteva zeci de mii de consumatori nu vor fi niciodată în plus. Iată câteva exemple de succes:

În prezent acest sistem are mulți adepți. De regulă, ei scriu în limba engleză, dar există și autori ruși renumiți. Unul dintre cei mai renumiți adepți ai lui Levinson este Alexandru Levitas, autorul best-seller-urilor «Больше денег от вашего бизнеса», «Экспресс маркетинг» și altele.

Alexandru Levitas - expertul nr. 1 în Guerilla Marketing - invită toți oamenii de afaceri, marketologii și managerii de publicitate la seminarul său cel mai renumit „Secretele creșterii profitului 2.0). Acesta va avea loc în Chișinău pe 3 mai. Ce veți afla nou?

  • Cum să uimiți prin publicitate și să primiți un flux constant de noi clienți
  • Cum să majorați circuitul într-o lună și să încheiați mai multe tranzacții
  • Cum să mențineți atenția clienților permanenți de-a lungul mai multor ani, și multe altele

Vreți să aflați mai multe detalii? Accesați pagina evenimentului levitas.kmb.md sau sunați la numărul de telefon +37367482067. 

P.

P.

Vezi și aceste știri
Edineț: Un bărbat a rămas blocat sub o placă de beton în timpul unor lucrări de demolare. Intervenția salvatorilor

Edineț: Un bărbat a rămas blocat sub o placă de beton în timpul unor lucrări de demolare. Intervenția salvatorilor

Performanța demnă de aur a unui pompier din Moldova: Sportivul Mihai Bradu s-a întors câștigător de la turneul internațional de lupte greco-romane de la Roma

Performanța demnă de aur a unui pompier din Moldova: Sportivul Mihai Bradu s-a întors câștigător de la turneul internațional de lupte greco-romane de la Roma

Ministerul de Externe al României, după amenințările lui Medvedev în adresa R. Moldova: O retorică falsă a Kremlinului, cu care ne-am obișnuit

Ministerul de Externe al României, după amenințările lui Medvedev în adresa R. Moldova: O retorică falsă a Kremlinului, cu care ne-am obișnuit

Advertoriale
Aridon Group – 30 de ani de succes, realizări, clienți fideli și echipă dedicată (VIDEO)

Aridon Group – 30 de ani de succes, realizări, clienți fideli și echipă dedicată (VIDEO)

Preotul Petru Ciobanu – printre primii absolvenți ai meseriei de cultivator-procesator de bacifere ai Școlii Profesionale Nisporeni

Preotul Petru Ciobanu – printre primii absolvenți ai meseriei de cultivator-procesator de bacifere ai Școlii Profesionale Nisporeni

Localitățile Bulboaca și Speia vor avea până la sfârșitul anului propria strategie de dezvoltare a turismului și un plan de acțiuni pentru un termen de până la 10 ani

Localitățile Bulboaca și Speia vor avea până la sfârșitul anului propria strategie de dezvoltare a turismului și un plan de acțiuni pentru un termen de până la 10 ani

E un efort pe care nu-l putem face
singuri, așa că te așteptăm alături de noi
EMISIUNI
  • Copiii știu mai bine: Costum de baie „tigrovîi” și bani destui. De ce avem nevoie pentru o vacanță perfectă (VIDEO)
    Copiii știu mai bine: Costum de baie „tigrovîi” și bani destui. De ce avem nevoie pentru o vacanță perfectă (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: „Scump, dom'le, scump!” (VIDEO)
  • Moldova, I am back! | Leo Zbancă: Mie îmi place cel mai mult acasă pentru că avem ce construi, avem la ce visa, avem unde ne porni și avem tare mult lucru (VIDEO)
  • Moldova, I am back! | Gheorghe și Tatiana Cîvîrjic au revenit după 20 de ani acasă și au pus bazele unei afaceri cu aur lichid (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: Grijile mari ale copiilor mici (VIDEO)
Cele mai populare
  • 1
    Medvedev, critici dure și amenințări pentru R. Moldova după obținerea statutului de țară candidat. Ucraina anunță că sprijină Chișinăul
  • 2
    Atac asupra Kievului! Rachetele au nimerit într-un bloc de locuit. Mai multe persoane încă rămân sub dărâmături
  • 3
    Un nou punct de trecere a frontierei cu România, instituit la Leova. O decizie în acest sens a fost luată de Comisia pentru Situații Excepționale
  • 4
    Deciziile CSE: Negocieri directe pentru energia electrică, nou termen de plată pentru Moldovagaz și noi facilități pentru agricultori
Canalul nostru de pe YouTube
Autentificare
Ai uitat parola?
Salvează articolul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Articolele salvate pentru mai târziu, le vei putea găsi în profilul tău.

Urmărește subiectul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Subiectele urmărite le vei putea găsi în profilul tău.