Potrivit organizatorilor concursului, pentru cele mai apreciate 10 sloganuri selectate de pe pagina de Facebook a concursului, se vor oferi cadouri protocolare (pixuri, agende, carnete) şi diplome. Iată lista finaliștilor:

La prezentarea publică din etapa a III-a vor fi invitați comunicatori de la instituții de stat, de la instituții din mediul non-guvernamental, designeri și specialiști în relații cu publicul, precum și oficiali. În această etapă, sloganurile vor fi evaluate în baza prezentărilor autorilor și în baza următoarelor criterii: corespunderea lucrărilor cerinţelor de creativitate şi originalitate; claritatea şi coerenţa mesajului și să fie cât mai convingător şi atractiv.

Citește și: FOTO. Au apărut primele propuneri de slogane pentru Arena Chișinău: cu greșeli gramaticale, litere scăpate și traduceri eronate

Scriem pentru tine. Vrei să ne susții? Sprijinul cititorilor noștri este esențial pentru a putea face în continuare jurnalism independent, iar noi vrem să continuăm cu același curaj și dedicație. Susține redacția AGORA cu o donație pe contul nostru de PayPal sau Patreon. Îți mulțumim!