*Acest material este sponsorizat

FOTO. Povestea Bismobil: Între provocări de dezvoltare și pasiunea de a îndeplini vise

FOTO. Povestea Bismobil: Între provocări de dezvoltare și pasiunea de a îndeplini vise

Compania Bismobil a împlinit 5 ani de activitate pe piața din Republica Moldova pe 20 octombrie 2017. Cu această ocazie, membrii echipei își amintesc despre începuturi, dar trag și o linie pentru a vedea de unde au pornit și unde sunt astăzi. Totul s-a început în 2012, pe când compania BismobilKitchen număra doar patru membri. Echipa era tânără, fără prea mare experiență în domeniu, dar avea un singur scop, să creeze mobilier individual și calitativ. Astfel au dat startul activităților pentru definirea conceptului de bucătărie perfectă. Așa a apărut conceptul „Bismobil Genuine”.

A fost nevoită să depășească multe bariere, în primul rând sentimentul unui jucător mic ce nu va reuși măcar să-și întoarcă investiția, sentiment alimentat de mulți colegi din domeniu, ba chiar și apropiați. Scopul însă era clar stabilit, iar ambiția alimenta absolut toate celulele cu o concentrare maximă de entuziasm.

Prima provocare, lansată de un bun prieten al companiei, a fost participarea în chiar primul an de activitate la expoziția de mobilă de la MoldExpo. În cadrul expoziției a fost organizat un concurs, juriul find prezidat de reprezentatul regional Hettich, Valdemar, care a decis să premieze cele mai frumoase, inovatoare și performante concepte expoziționale de bucătărie. Acel juriu a selectat conceptul Bismobil Kitchen drept câștigător.

Anume acest premiu a dat curaj și energie echipei pentru câțiva ani înainte, ani cu multe provocări dar și multe vise realizate de BismobilKitchen. Imediat după eveniment, efectul a fost resimțit prin semnarea mai multor contracte, preluarea mai multor comenzi.

Încet, încet, BismobilKitchen creștea ca afacere și echipă.

Tot în 2017 BismobilKitchen, compania a tras o linie numărând deja câteva magazine, un showroom, o echipă de peste 20 de persoane și multe planuri de viitor. Pe parcursul acestor ani au fost multe acțiuni, campanii în care cei de la Bismobil au dăruit nu doar bucătării, dar și accesorii pentru ele. A fost schimbată tehnologia de producere, îmbunătățite standardele de calitate și implementate procese de verificare. Totul, pentru a livra experiențe plăcute și de calitate în casele clienților săi.

În ultimul an, echipa s-a extins, fapt care a stimulat puternic compania să tindă spre noi realizări. Introducerea standardelor noi, implementarea ideilor inovative și perseverența angajaților a bucurat sute de clienţi cu un produs autohton de calitate.

Misiunea Bismobil Kitchen este de a oferi o notă de individualitate fiecărui proiect prin încorporarea tehnologiilor performante, contopite într-un tot întreg de designerii BK.

După MoldExpo, au urmat multe alte expoziții de succes. Aici poate fi menționată Expoziția din București - BIFE SIM 2017, unde au fost preluate cele mai noi tehnologii și produse de la Hettich.de, Teka, EGGER Group pentru crearea funcțională a bucătăriilor moderne.

După aceasta, membrii echipei s-au avântat la o altă expediție în Germania, direct la fabrica liderului mondial de mecanisme pentru mobilă - Hettich.de. Aici au găsit o doză bună de ambiție pentru piața din RM și s-au convins încă odată de producerea calitativă și rezistența produsului finit și de garanțiile furnizorului Numina SRL.

Parisul romantic i-a ademenit la o altă expoziție de mobilă - Espiritmeuble. O atenție specială au avut mesele de bucătărie și combinarea originală dintre lemnul masiv și metalul care permite sinteza unor proiecte cu un design deosebit. 

„Pasiunea de a îndeplini vise, ne-a făcut să ajungem la Milano.” Așa caracterizează membrii Bismobil expoziția EuroCucina din cadrul salonului Salon del Mobile. Milano 2018.

Comunicarea cu clientul, până și după prestarea serviciului, definesc întreg procesul de dezvoltare și activitate a companiei. Bismobil urmărește în permanență să se diferențieze, prin atitudine, abordare diferită, promptitudine, receptivitate, dinamism, creativitate, spontaneitate, comunicare prietenoasă cu toți clienții, flexibilitate și oferte cu raport optim de preț-calitate. 

Datorită acestor principii, compania a reușit să-și extindă afacerea și producția. Multe idei au fost implementate și multe noi proiecte urmează să fie realizate.

Bismobil Kitchen - Plăcerea de a găti acasă!

To be continuied...

P.

P.

Vezi și aceste știri
Angajații Căii Ferate din Moldova vor primi salarii mai mari cu 89% din 1 iulie

Angajații Căii Ferate din Moldova vor primi salarii mai mari cu 89% din 1 iulie

Un deputat rus susține că Insula Șerpilor se află în continuare sub control rusesc: Rusia se gândește să să salveze viețile luptătorilor săi

Un deputat rus susține că Insula Șerpilor se află în continuare sub control rusesc: Rusia se gândește să să salveze viețile luptătorilor săi

Popescu, despre decizia UE de a acorda 40 de milioane euro pentru modernizarea armatei

Popescu, despre decizia UE de a acorda 40 de milioane euro pentru modernizarea armatei

Advertoriale
Complexul locativ Alpha Residence și-a deschis ușile pentru locatari ( VIDEO)

Complexul locativ Alpha Residence și-a deschis ușile pentru locatari ( VIDEO)

Cum să-ți crești de la 0 o afacere în regiune și să ai clienți de la Briceni și până la Cahul?

Cum să-ți crești de la 0 o afacere în regiune și să ai clienți de la Briceni și până la Cahul?

FinComBank, de 29 de ani într-un pas prin viață

FinComBank, de 29 de ani într-un pas prin viață

E un efort pe care nu-l putem face
singuri, așa că te așteptăm alături de noi
EMISIUNI
  • Moldova, I am back! | Diana Adamciuc: „Diferența dintre Cluj și Chișinău este că, cel puțin în această țară, eu am sentimentul de «acasă»”
    Moldova, I am back! | Diana Adamciuc: „Diferența dintre Cluj și Chișinău este că, cel puțin în această țară, eu am sentimentul de «acasă»”
  • Copiii știu mai bine: Costum de baie „tigrovîi” și bani destui. De ce avem nevoie pentru o vacanță perfectă (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: „Scump, dom'le, scump!” (VIDEO)
  • Moldova, I am back! | Leo Zbancă: Mie îmi place cel mai mult acasă pentru că avem ce construi, avem la ce visa, avem unde ne porni și avem tare mult lucru (VIDEO)
  • Moldova, I am back! | Gheorghe și Tatiana Cîvîrjic au revenit după 20 de ani acasă și au pus bazele unei afaceri cu aur lichid (VIDEO)
Cele mai populare
  • 1
    Atac asupra Odesei în plină noapte! 18 persoane decedate, printre care doi copii. Zeci de răniți
  • 2
    Prezentăm abonamentele! Câte unități s-au vândut din cele 119 mii tipărite. Cele mai populare - abonamentele pentru o lună
  • 3
    Primăria din Ialoveni anunță că în lunile iulie-august călătoriile cu troleibuzul pe teritoriul orașului vor costa 2 lei
  • 4
    Cu o economie afectată tot mai mult de sancțiuni, Putin recunoaște direct că spionajul industrial este noua sa prioritate
Canalul nostru de pe YouTube
Autentificare
Ai uitat parola?
Salvează articolul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Articolele salvate pentru mai târziu, le vei putea găsi în profilul tău.

Urmărește subiectul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Subiectele urmărite le vei putea găsi în profilul tău.