*Acest material este sponsorizat

Cum a fost la expoziția gastronomică „Food & Drinks”. METRO a venit cu un anunț surpriză

Cum a fost la expoziția gastronomică „Food & Drinks”. METRO a venit cu un anunț surpriză

În perioada 10-13 Mai 2018, Moldexpo a găzduit cea de-a 25-a ediție a Expoziţiei internaţionale specializate de produse alimentare şi materii prime „Food & Drinks”. La această ediție aniversară au participat peste 130 de producători și distribuitori de produse alimentare, echipamente și tehnologii pentru industria alimentară, atât din Moldova cât și de peste hotare. Potrivit organizatorilor, expoziția a reprezentat o platformă de dialog pentru experți din industrie, cu prezentări de produse și tehnologii noi și, în mod special, show-uri si master-class-uri gastronomice organizate de către sponsorii şi partenerii evenimentului. Evenimentul a fost susţinut în calitate de sponsor general de către reţeaua de magazine METRO Cash & Carry Moldova.

„Expoziția a fost o platformă bună pentru producători şi distribuitori de produse alimentare şi echipamente profesionale. A fost o platformă de expertiză în cadrul căreia profesioniştii în arta gătitului şi-au etalat talentul”, relatează reprezentanții METRO. 

„Această expoziţie a fost o oportunitate pentru clienţi de a gusta din aceste capodopere culinare şi de a învăţa cum pot fi pregătite ele în condiţii casnice şi de a procura ingredientele necesare pentru aceasta”, susțin organizatorii. 

Ei sunt de părere că trend-ul global de a găti bucatele acasă, după reţetele bucătarilor-şefi renumiţi, îşi face tot mai mult loc şi în Republica Moldova.

Pentru prima dată, organizatorii expoziţiei au decis să aducă în faţa publicului larg un show culinar - „tusovkaculinara”. În cadrul acestuia, mai mulți bucătari şi bloggeri culinari din Moldova şi-au manifestat iscusinţa în a găti bucate din carne, peşte şi deserturi delicioase.

Cu suportul companiei METRO Cash & Carry Moldova au fost organizate șapte master class-uri cu unii dintre cei mai renumiţi bucătari-şefi din Moldova (Ian Masliukov - Restaurant OSHO, Victor Prodanov - Restaurant Pegas,  Alex Poliacov - Restaurant Jeraffe,  Victor Mascenco și Maria Shiverskih - Restaurant Sherlock Holmes, Elena Lipovanu - Chateau Vartelly). 

Pentru al doilea an, METRO Cash & Carry Moldova a organizat master class-uri pentru vizitatorii expoziţiei „Food & Drinks.” 

Reprezentanţii METRO Cash & Carry Moldova au menţionat că, spre deosebire de anii precedenţi, anul acesta interesul faţă de arta culinară este unul sporit, iar numărul vizitatorilor a crescut cu peste 30% faţă de anul trecut.

„Clienţii au venit în mod special pentru anumite master class-uri. Totodată, ei au avut posibilitatea să privească în direct pe pagina de Facebook a companiei unele dintre aceste lecţii”, povestesc reprezentanții METRO.

„Este cert faptul că cultura gastronomica ia amploare în Moldova , de aceea, compania METRO Cash & Carry Moldova vrea să aducă cât mai aprope de clienţii săi arta culinară şi gătitul gustos şi sănătos. Prin urmare, „Food & Drinks” este  o oportunitate de a întruni cei mai renumiţi bucătari autohtoni, de a prezenta recete şi ingredientele pentru acesetea, ingrediente ce pot fi găsite la preţuri avantajoase pe rafturile magazinelor METRO”, afirmă reprezentanții companiei. 

O altă tendinţă care, conform acestora, se observă în ultima vreme este faptul că reţelele de magazine îşi lărgesc gama de sortiment prin crearea unor linii de produse-mărci proprii.

Astfel, compania METRO Cash & Carry Moldova şi-a prezentat în cadrul expoziţiei „Food & Drinks” o gamă de mărci proprii care cuprinde produse alimentare şi nealimentare. Aceste produse comercializate sub mărcile proprii pot fi procurate la preţuri avantajoase şi de către consumatorii finali. 

„Acestea sunt produse de producători renumiţi, dar sub marca companiei METRO. Ele oferă calitate similară la un preţ mai avantajos decât produsele asemănătoare de la alte branduri. În magazinele METRO Cash & Carry Moldova putem întâlni o gamă vastă de mărci proprii: produse alimentare (METRO Premium, METRO Chef, METRO Professional, Rioba, Fine Line, Aro) sau nealimentare (METRO Professional, Sigma, Tarrington House, Aro, Fairline). Așteaptăm cu nerăbdare următoarea ediţie „Food & Drinks” pentru a urmări evoluţia culturii gastronomice”, scrie în comunicatul companiei.

„Pentru că METRO Cash & Carry Moldova susţine gătitul gustos, aducem clienţilor înca o surpriză gastronomică. În data de 3 iunie, începând cu ora 12.00, în cadrul parcării magazinului METRO Chişinău 1 (Poșta Veche) va avea loc festivalul gastronomic Food Fest.  Vizitatorii şi clienţii METRO sunt aşteptati la acest festival pentru a avea parte de experiențe gastronomice noi și masterclass-uri ce îi vor iniția în tehnici de preparare culinară. Pentru copii se vor organiza jocuri, concursuri, tombole și un meniu muzical plin de vară, soare şi arome savuroase”, scrie în comunicatul METRO.

METRO este unul dintre specialiştii internaţionali în domeniul vânzărilor en-gros şi retail. Compania își desfășoară activitatea în 35 țări și angajează peste 150 000 de oameni din întreaga lume.  În anul financiar 2016/17, compania METRO a înregistrat un volum al vânzărilor de circa €37 miliarde. Compania oferă soluții individualizate pentru a satisface cererea la nivel regional și internațional pentru clienții săi angrosiști și din vânzări cu amănuntul.

„Prin intermediul mărcilor noastre comerciale, METRO/MAKRO Cash & Carry și Real, precum și prin intermediul serviciilor de livrare și prin inițiativele privind digitalizarea, compania METRO stabilește standardele pentru viitor: focalizarea pe client, soluții digitale și modele de afaceri sustenabile”, afirmă reprezentanții METRO. 

În Republica Moldova, compania METRO este prezentă din 2004, având trei magazine, peste 25000 de articole în fiecare dintre ele și peste 600 de angajaţi.

Pentru mai multe informații accesați paginile www.metroag.de; www.metro.md; https://www.facebook.com/metro.md/

 

P.

P.

Vezi și aceste știri
EDITORIAL internațional | Scurt ghid anti-anxietate pentru un început de an plin de crize

EDITORIAL internațional | Scurt ghid anti-anxietate pentru un început de an plin de crize

Ultimă oră: Ministerul Sănătății anunță 1039 de cazuri noi de infectări cu COVID-19

Ultimă oră: Ministerul Sănătății anunță 1039 de cazuri noi de infectări cu COVID-19

Decis: O companie aeriană va opera de două ori pe săptămână zboruri de la Chișinău spre Budapesta

Decis: O companie aeriană va opera de două ori pe săptămână zboruri de la Chișinău spre Budapesta

Advertoriale
Promoție de la Victoriabank. Aveți zero lei comision la efectuarea transferurilor online în MDL dintr-un cont curent în altul

Promoție de la Victoriabank. Aveți zero lei comision la efectuarea transferurilor online în MDL dintr-un cont curent în altul

Fagura.com anunță atragerea unei investiții de 100k euro de la V7 Capital

Fagura.com anunță atragerea unei investiții de 100k euro de la V7 Capital

Fabrica de mobilă TANDEM  începe anul cu OFERTЕ SPECIALЕ. Doar luna ianuarie aveți reduceri de -25% la produsele preferate

Fabrica de mobilă TANDEM începe anul cu OFERTЕ SPECIALЕ. Doar luna ianuarie aveți reduceri de -25% la produsele preferate

E un efort pe care nu-l putem face
singuri, așa că te așteptăm alături de noi
EMISIUNI
  • Copiii știu mai bine: Ce-și doresc femeile? Ce-și doresc bărbații? (VIDEO)
    Copiii știu mai bine: Ce-și doresc femeile? Ce-și doresc bărbații? (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: Pune-un ban deoparte (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: Totul despre bani (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: Care-i treaba cu șefii, ce mașini conduc și de ce au camere video în birou (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: Soluții noi pentru probleme vechi sau ce ne facem cu rănile căpătate la terenul de joacă (VIDEO)
Cele mai populare
  • 1
    Cartea Neagră: Cum o parte din banii europeni donați Găgăuzei pentru echipament medical au ajuns la o firmă creată urgent de un activist pro-rus
  • 2
    Ceban și-a invitat prietenii de pe Facebook la el acasă: „Nu am garaj și nici beci de lux” (VIDEO)
  • 3
    Satele Palanca și Tudora, acoperite de un fum dens. Care este motivul
  • 4
    Constantin Botnari, zis și „Borsetka” spune că nu se ascunde de Interpol: „Sunt la Londra” (VIDEO)
Canalul nostru de pe YouTube
Autentificare
Ai uitat parola?
Salvează articolul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Articolele salvate pentru mai târziu, le vei putea găsi în profilul tău.

Urmărește subiectul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Subiectele urmărite le vei putea găsi în profilul tău.