Cea mai mare cotă din piață o are Marea Britanie, cu un buget de publicitate online de cca 16 mlrd euro, urmat de Germania cu 6.6 mlrd euro. Kamaras a mai precizat că piața de digital a crescut în 2017 cu 13.2% față de anul 2016. Trendul a fost păstrat în ultimii ani, astfel încât piața s-a dublat din 2012.

Dintre formatele de publicitate, video are cea mai mare creștere de 27%, de 4X mai mare față de celelalte formate de publicitate.

Constantine Kamaras, președintele Board of Directors, IAB Europe, a mai subliniat că trendul următor este SoMoVi - social, mobile, video. "E un fel de sfânta treime", a glumit Constantine Kamaras. Aceste trei trenduri au cea mai mare rată de creștere, dintre care 41% - mobile display, 38% - social media și 34% - video.

Întreaga prezentare o puteți găsi pe site-ul IAB Europe.

Acest articol face parte din proiectul editorial “FinTech”, susținut de Fagura, primul marketplace de credite din Moldova.

 

Scriem pentru tine. Vrei să ne susții? Sprijinul cititorilor noștri este esențial pentru a putea face în continuare jurnalism independent, iar noi vrem să continuăm cu același curaj și dedicație. Susține redacția AGORA cu o donație pe contul nostru de PayPal sau Patreon. Îți mulțumim!