1) susține eforturile de promovare a țării, în special în cadrul expoziției World Expo Milano 2015 în spațiul și cu instrumente virtuale;
2) răspunde cu instrumente electronice necesităților producătorilor locali(din sectorul textil, vitivinicol și turism) în ceea ce ține de promovarea produselor și serviciilor în pe piețele locale și de export;
3) încuraja un dialog fructuos între sectoare, pentru o mai eficientă promovare a produsului local peste hotarele țării;
4) inspira crearea și implementarea de soluții IT pentru promovarea imaginii Moldovei în exterior.

Proiectul este format din câteva etape:
Prima etapa - Hackathon = 5 - 7 decembrie la Kenford 2, vezi aici harta - unde cele mai bune 15 idei de proiect a câte 4 persoane în echipă, vor concura pe parcursul a 48 ore pentru realizarea și dezvoltarea ideilor de proiecte, la final fiind prezentată prototipul proiectului.
Etapa trei - implementarea (ianuarie- aprilie 2015) - toți doritorii pot continua să și dezvolte proiectele.
Toate echipele ce au intrat în runda doi de proiect vor primi:
•Spațiu gratuit de lucru (10 echipe), ianuarie - aprilie 2015
•Oportunitatea de prezentarea a produselor lansate la World Expo Milano 2015
• Alte premii de la parteneri
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.