iCEE.fest 2018 s-a încheiat: peste 3 700 de participanți au transformat Bucureștiul în Capitala Internetului din Europa

iCEE.fest 2018 s-a încheiat: peste 3 700 de participanți au transformat Bucureștiul în Capitala Internetului din Europa

Interactive Central and Eastern Europe Festival - pe scurt, iCEE.fest - evenimentul care a adus în România companii precum Facebook, Google, The New York Times, Shazam, CNN sau Netflix, care au prezentat mai noi tendințe în digital si tehnologie, s-a încheiat vineri la Bucuresti.

Biletele pentru ediția viitoare sunt deja disponibile, în număr limitat si la preț redus, pe site-ul oficial, aici.

Anul acesta, peste 3.700 de participanți (din care peste 30%) din afara României au avut de ales între 9 linii principale de conținut si aproape 200 de reprezentanți ai unor mari companii care au susținut 95 de ore de prezentări si workshopuri.

Publicitate

Experților marilor companii li s-au adăugat speakeri si traineri independenți, cunoscuți în întreaga lume.

Printre ei: Gerd Leonhard, autorul celebrei cărți “Technology vs. Humanity”, David Scheider, co-autor al comediei “The Death of Stalin”, futuristul Simon Gosling, Brian Wong, cel mai tânăr antreprenor din digital & tech care a primit finanțare si autor al cărții “The Cheat Code”sau Grant Sabatier - un milionar in bitcoin si promotor al metodelor alternative de economisire - dar si mulți alții, listați aici.

Pe lângă partea “serioasă”, ca de obicei, iCEE.fest a fost presărat de momente de stand-up comedy susținute de actorul si comediantul britanic Jeff Leach, gazda festivalului, precum si de concerte susținute de Arme, The Mono Jacks si Suie Paparude în “The Summer Playground” - zona de socializare si distracție a festivalului.

Competiția dedicate startupurilor, “200 Seconds of Fame”, care a încheiat ediția din acest an, a fost câstigată de Clark (marele premiu, pentru conceptul ochelarilor inteligenti de uz industrial) si de WakeZ (secțiunea e-health, pentru un dispozitiv purtabil destinat îmbunătățirii calității somnului).

Festivalul este organizat în parteneriat cu Orange si are printre susținători BCR, Glo, Nissan, Kaufland, mPlatform, VTex, ENEL, Medlife, Freewheel / Comcast, Nescafe Dolce Gusto, Coca-Cola si mulți alți parteneri.

Agora

AGORA își propune să devină cea mai credibilă instituție media din Republica Moldova prin calitatea și diversitatea conținutului, să fie prima alegere a cititorilor pentru știrile și analizele online.

REȚELE SOCIALE

  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube
  • Twitter
  • Telegram
  • RSS Feed

APLICAȚIE

  • App Store
  • Google Play
© 2023 Interact Media SRL
  • Mastercard
  • Visa
  • PayPal