*Acest material este sponsorizat

Pentru Kaufland este prioritar să colaboreze cu producătorii locali: „Vrem să aducem și în Moldova mai mult decât un hipermarket”

Pentru Kaufland este prioritar să colaboreze cu producătorii locali: „Vrem să aducem și în Moldova mai mult decât un hipermarket”


Kaufland Moldova va urmări tendințele locale de consum și va oferi clienților săi o experiență de cumpărături fresh, acesta fiind abordarea în toate cele șapte piețe unde este prezentă. 

Declarația a fost făcută de către Valer Hancaș, Directorul de Comunicare & Corporate Affairs al companiei, în cadrul conferinței dedicate industriei de retail și FMCG din Republica Moldova.

Ce considerăm noi că ne diferențiază? În primul rând experiența de cumpărare oferită. Interiorul unui magazin nu ar reprezenta nimic dacă experiența de cumpărare nu ar fi una pozitivă. Vorbim tot mai mult de strategii 360°, de transformările majore aduse de digitalizare ș.a. Da, sunt tendințe extrem de importante, dar aceasta nu înseamnă că în viitor totul se va întâmpla exclusiv pe o platformă. Consider că implementarea unei strategii 360° trebuie să înceapă din magazin, iar digitalizarea să se traducă prin servicii suplimentare in store cu scopul de a ușura misiunea clientului și de a îmbunătăți experiența de cumpărături”, a menționat Valer Hancaș, citat de modernbuyer.ro.

Potrivit sursei, clienții vor avea parte de o experiență de cumpărături fresh, iar aceasta se traduce prin multe alte elemente: design de ultimă generație în magazine, un proces constant de modernizare, un layout inteligent care ușurează navigarea în magazin, un sistem nou de ghidaj ce semnalizează mai bine categoriile de produse și servicii și care ajută consumatorul să economisească timp la cumpărături, o casă de marcat fără dulciuri pentru părinții însoțiți la cumpărături de copii. Nu în ultimul rând, un număr de locuri de parcare direct proporțional cu dimensiunea magazinelor, rasteluri pentru biciclete, locuri speciale pentru persoanele cu nevoi speciale.

Referindu-se la diferențierea prin sortiment, reprezentantul Kaufland a oferit o serie de exemple de proiecte implementate în România, accentuând că abordarea Kaufland Moldova va urmări tendințele locale de consum.

Strategia de achiziții la nivelul întregului grup este să creăm un sortiment modern, adaptat ultimelor tendințe și să oferim prioritate producătorilor locali. De pildă, în cei 12 ani de prezență pe piața românească, am adus în permanență noutăți și completări în sortimentație, cum ar fi raftul de produse To go, brandurile proprii K-take it veggie și K-Bio, mai multe articole dedicate clienților care se orientează către o alimentație sănătoasă și multe altele. Dacă privim la nivel internațional, în cadrul trendurilor de consum, se vorbește despre un nou concept: locavorism. Acesta încurajează consumul de alimente naționale, mai mult regionale, din mai multe motive: lanțul de aprovizionare este foarte scurt, iar comercializând produse locale susținem economia locală. Am dezvoltat produse cu gust autentic, rețete care au trecut testul timpului, în segmentul lactatelor, al mezelurilor, al dulciurilor, al băuturilor ș.a”, a subliniat Valer Hancaș.

În același context, Directorul de Comunicare & Corporate Affairs Kaufland România, Valer Hancaș, a menționat că pentru companie este prioritar să colaboreze cu producătorii locali. Astfel, un număr de 13 producători din industria de legume-fructe vor beneficia de certificarea Global GAP, cel mai important standard de bune practici agricole din lume. Din cei 13 beneficiari, 12 sunt producători individuali și unul este o Cooperativă Agricolă.

Suntem recunoscuți pentru prospețime, raioanele de fructe și legume sau de carne fiind elemente de diferențiere și trafic în magazine. Nu în ultimul rând, 40% din sortimentul actual de food de pe rafturile magazinelor din România înseamnă produse fresh sau ultra fresh”, a declarat Directorul de Comunicare & Corporate Affairs al Kaufland România.

În fine, folosirea tehnologiilor eco și încurajarea clienților de a îmbrățișa stilul sustenabil de viață este o altă direcție de diferențiere punctată în cadrul conferinței.

Compania s-a implicat activ în susținerea pilonilor esențiali ai dezvoltării comunității, investind într-o multitudine de proiecte sociale, o parte dintre ele fiind prezentate în cadrul conferinței: donarea unui microbuz pentru transportarea elevilor, două mașini electrice. De asemenea, Kaufland a lansat programul nostru „Bucurie în Mișcare” și anul trecut a sădit 5.000 de puieți în cinci sectoare din Capitală.

Conferința cu tema „Diferențiere și inovație în Retail și FMCG” s-a desfășurat la Chișinău și a reunit circa 160 de profesioniști din rândul operatorilor comerciali din Moldova, ai furnizorilor FMCG, analiști de piață ș.a.

Despre Kaufland

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.250 de magazine în 7 țări. Programele de responsabilitate socială reprezintă o componentă cheie în strategia companiei. Cea mai mare parte a proiectelor noastre de CSR sunt desfășurate în parteneriat cu asociații nonguvernamentale regionale sau naționale și urmărim implementarea de programe sociale complexe ce se adresează unor grupuri mari de beneficiari. Pe lângă educație și sănătate, sprijinim proiectele dedicate protecției mediului înconjurător și pe cele care au ca obiectiv promovarea unui stil de viață sănătos prin intermediul activităților sportive și adoptarea unei nutriții echilibrate. Informații suplimentare pot fi accesate pe www.kaufland.md.

P.

P.

Vezi și aceste știri
Italia: Certificatul verde devine obligatoriu pentru toți angajații. Cei care nu îl au vor pierde bani din salariu

Italia: Certificatul verde devine obligatoriu pentru toți angajații. Cei care nu îl au vor pierde bani din salariu

ANRE: Cheltuielile suportate de consumatorii casnici la achiziționarea contoarelor de apă, vor fi compensate de operatori

ANRE: Cheltuielile suportate de consumatorii casnici la achiziționarea contoarelor de apă, vor fi compensate de operatori

Chișinău: Schimbări de itinerar pentru ruta de troleibuz nr.37. Iată cum va circula

Chișinău: Schimbări de itinerar pentru ruta de troleibuz nr.37. Iată cum va circula

Advertoriale
 „Implicarea prin reciclare”. O nouă  campanie de reciclare a hârtiei, lansată de AVI Moldova

„Implicarea prin reciclare”. O nouă campanie de reciclare a hârtiei, lansată de AVI Moldova

LIVE TEXT. 23 septembrie 2021 - Moldova ICT Summit - evenimentul de impact al industriei IT

LIVE TEXT. 23 septembrie 2021 - Moldova ICT Summit - evenimentul de impact al industriei IT

MAIB și ASEM au semnat un acord de parteneriat. Iată ce proiecte și evenimente sunt pe lista de colaborare

MAIB și ASEM au semnat un acord de parteneriat. Iată ce proiecte și evenimente sunt pe lista de colaborare

E un efort pe care nu-l putem face
singuri, așa că te așteptăm alături de noi
EMISIUNI
  • Oameni ca tine: Creatorul de zâmbete (VIDEO)
    Oameni ca tine: Creatorul de zâmbete (VIDEO)
  • Oameni ca tine | Un cuplu de la Ialoveni a pus pe roate o afacere creativă: „În dragoste și în business toate căile sunt bune”
  • Podcastul „Bilet în Parlament”: Tărț la PAS. Analizăm promisiunile noii majorități parlamentare și cât de reale sunt acestea (AUDIO)
  • Podcastul „Bilet în Parlament”: Viața de deputat, între glamour și birocrație. Discuție cu fostul parlamentar Vadim Pistrinciuc (AUDIO)
  • De la 11, cu Veaceslav Platon despre promisiunile electorale ale lui Veaceslav Valico
Cele mai populare
  • 1
    Ministra Sănătății anunță că certificatul COVID-19 ar urma să devină obligatoriu pentru mai multe activități, iar școlile vor activa în format fizic
  • 2
    Guvernul a aprobat indexarea venitului lunar minim garantat. De la 1 octombrie acesta va constitui 1.196 lei
  • 3
    Noi restricții pentru localitățile aflate sub Cod Roșu de alertă în sănătate publică
  • 4
    Persoanele fizice din Republica Moldova  vor putea cumpăra direct valori mobiliare de stat. Un concept în acest sens a fost aprobat de Guvern
Canalul nostru de pe YouTube
Autentificare
Ai uitat parola?
Salvează articolul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Articolele salvate pentru mai târziu, le vei putea găsi în profilul tău.

Urmărește subiectul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Subiectele urmărite le vei putea găsi în profilul tău.