Peste 100 de milioane lei, bugetul de publicitate alocat în această campaniei electorală

Peste 100 de milioane lei, bugetul de publicitate alocat în această campaniei electorală

Partidele politice au cheltuit peste 100 de milioane  pentru această campanie electorală. Liderii la cheltuieli pentru publicitate sunt Partidul Democrat și Partidul Liberal Democrat din Moldova au cheltuit 70% din bugetul total pentru publicitate alocat de partidele politice.

În această campanie electorală bugetul total alocat pentru publicitate de toți concurenții electorali a fost de 103 milioane de lei. Cele mai multe cheltuieli pentru publicitate le-a avut PLDM cu 35,8 milioane de lei și PD care a cheltuit cu două milioane de lei mai puțin.

Cele două partide au cumulat 70% din bugetul total alocat pentru publicitate de toate partidele politice și candidații independenți. Pe următoarele poziții sunt Partidul Socialiştilor din Republica Moldova cu 10,3 milioane lei și Partidul Politic „PATRIA” cu 9,8 milioane lei, dar care a fost retras din cursa electorală. Trei partide politice au afișat cheltuieli nule pentru publicitate.

...

Peste 70% din fondurile publicitare ale partidelor au fost alocați publicității TV.

Reacții la acest articol
Spațiu rezervat vizitatorilor Agora.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.