Fanii echipelor oaspete au cheltuit 1,5 miliarde de dolari SUA în Rusia, potrivit băncii de stat Sberbank. În timpul campionatului, rețeaua Sberbank a deservit 899,000 de carduri bancare din 194 de țări străine.

Fast-foodurile și restaurantele s-au bucurat de venituri în valoare de 98 de milioane de dolari SUA, iar hotelurile au obținut un câștig total de 79 de milioane de dolari SUA. Venitul real al celor din urmă ar putea să fie mai mare fiindcă mai mulți fani și-au achitat cazarea din timp, prin intermediul unor agenții de turism.

În jur de 3 milioane de persoane au vizitat Rusia în timpul campionatului, iar un vizitator a cheltuit, în medie, 500 de dolari, conform datelor guvernului rus.

Potrivit Sberbank, a existat o legătură strânsă dintre cheltuielile fanilor și rezultatele echipelor. 36,5% din cheltuieli s-au făcut în cea de-a doua săptămână a fazei grupelor, când majoritatea echipelor păstrau șanse la calificare.

Scriem pentru tine. Vrei să ne susții? Sprijinul cititorilor noștri este esențial pentru a putea face în continuare jurnalism independent, iar noi vrem să continuăm cu același curaj și dedicație. Susține redacția AGORA cu o donație pe contul nostru de PayPal sau Patreon. Îți mulțumim!