„Lucrările anul acesta nu vor fi demarate. A fost finalizată proiectarea sistemului rutier, spații verzi și trotuare. Au fost proiectate rețelele subterane în proporție de 42%. În acest an, ne propunem să finalizăm lucrările de proiectare a rețelelor subterane și să inițiem procedura de licitații. Ca anul viitor să avem compania selectată ca să înceapă propriu-zis lucrările”, a menționat Vitalie Butucel.

Totuși, autoritățile au renunțat deocamdată la o porțiune de drum din proiectul inițial, exlusă de Consiliul Municipal în toamna anului 2017. „Ne-am propus să mergem în baza decizie CMC, să proiectăm până la Bariera Sculeni. În timp vom vedea și poate vom prevedea acest tronson de drum”, a precizat șeful de la Direcția Tranport.

Anterior, responsabilii de la Institutul „Chișinău Proiect” au declarat pentru AGORA că prin excluderea acestui tronson de drum se anulează scopul extinderii străzii Albișoara, și anume cel de a fluidiza traficul rutier de pe strada Mihai Viteazul și la sensul giratoriu de la strada Ion Creangă.

Scriem pentru tine. Vrei să ne susții? Sprijinul cititorilor noștri este esențial pentru a putea face în continuare jurnalism independent, iar noi vrem să continuăm cu același curaj și dedicație. Susține redacția AGORA cu o donație pe contul nostru de PayPal sau Patreon. Îți mulțumim!