„Podgoria noastră este situată în microzona Purcari, raionul Ștefan Vodă, unde cultivăm atât soiuri clasice europene, cât și cele rare pentru Moldova (Saperavi, Shiraz, Malbec, Traminer). Un accent aparte îl punem pe cultivarea soiurilor indigene - Viorica, Feteasca Neagră, Rara Neagră. La momentul dat avem un sortiment de 12 vinuri seci, premiale, toate cu #IndicațiaGeograficăProtejată Ștefan Vodă”, a spus PR Directorul „Timbrus”, Serghei Digol.

„Pentru o companie tânără avem o dinamică foarte bună de vânzări. Suntem prezenți în toate rețelele retail din țară, în aproape 90 de restaurante și cafenele”, a dezvăluit reprezentantul vinăriei.
Cu medalii obținute la mai multe concursuri internaționale, dar și în țară, vinurile Timbrus sunt exportate în aproape 20 țări ale lumii, printre care SUA și Japonia. Principala piață de export rămâne România, unde sunt prezente în principalele rețele retail.

„Deoarece ne axăm pe calitate și individualitate, toate vinurile sunt deosebite și toate au o calitate extraordinară. Totuși putem evidenția vinul sec roșu Timbrus Saperavi, un vin din soiul de struguri de originea georgiană care este cultivat cu succes pe podgoria Timbrus din Purcari, și Timbrus Viorica - un vin sec alb cu o aromă fructuoasă și proaspătă, produsă din soiul de originea autohtonă. Nu putem omite și portdrapelul nostru, vinul Timbrus „De Autor”, un vin sută la sută original, produs în cantități limitate și care este un obiect de dorință pentru adevărații iubitori de vinuri și pentru colecțiile lor. Este un amestec de vinuri, creat de oenologul nostru Manuel Ortiz. În fiecare an Manuel Ortiz crează un nou asamblaj, reieșind atât din roada și particularitățile anului concret, cât și din experiența și inspirația personală”, a mai adăugat acesta.

Compania are un potențial de a produce 1-1,5 mln. de sticle de vin pe an, de aceeași calitate premială, vinuri cu IGP.
„Planificăm să atragem investiții pentru crearea unui complex vinicol și turistic unic, care va fi construit chiar pe podgoria noastră din Purcari, fiind înconjurat de vii. Ne-a plăcut evenimentul #PoveștiPeAcoperiș și sperăm că acesta va deveni unul de tradiție”, a adăugat Serghei Digol.

Acest articol apare în cadrul campaniei de promovare a produselor tradiționale moldovenești cu Indicație Geografică, Denumire de Origine și Specialitate Tradițională Garantată „Autentic Moldovenesc”, lansată de Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI), cu finanțarea Proiectului UE „Suport pentru asigurarea respectării drepturilor de proprietate intelectuală” în Republica Moldova.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.