Noua pagină numită "Privacy Basics" / "Informaţii elementare despre confidenţialitate" informează, practic, utilizatorul reţelei Facebook despre cum îşi poate controla informaţiile expuse, scrie mediafax.roSchimbările le vor permite utilizatorilor să evite anumite tipuri de publicitate, de pe orice dispozitiv folosit. Deşi Facebook a pus mai demult la dispoziţie posibilitatea de a controla reclamele pe care le văd pe un dispozitiv anume, această modificare nu se putea reflecta în setările contului, indiferent de dispozitiv.Noua sa politică de confidenţialitate va oferi, de asemenea, mai multă informaţie despre modul în care date despre localizare, baterie şi puterea semnalului - care sunt preluate de aplicaţiile mobile - sunt folosite de Facebook. Compania spune că datele de localizare ajută la livrarea unor reclame relevante către utilizatori, iar prin preluarea informaţiilor despre baterie şi semnal, aplicaţia se asigură că procesul funcţionează în regulă.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.