Clipul care a adunat 45 de milioane de vizualizări pe Youtube în doar 24 de ore, stabilind un nou record

Clipul care a adunat 45 de milioane de vizualizări pe Youtube în doar 24 de ore, stabilind un nou record

Videoclipul „Idol”, al trupei K-pop BTS, a depăşit recordul deţinut de piesa „Look What You Made Me Do”, a lui Taylor Swift, de cel mai mare număr de vizionări ale unui videoclip în 24 de ore pe platforma Youtube, relatează miercuri agenția EFE, citată de Agerpres.

Cel mai recent videoclip al acestei trupe sud-coreene, compusă din şapte băieţi, a avut 45 de milioane de vizionări în 24 de ore, depăşind astfel cele 43,2 milioane de vizualizări ale clipului artistei americane.

„Idol” face parte din „Love Yourself: Answer”, cel de-al treilea album de studio al trupei şi constă într-o versiune alternativă la care participă şi cântăreaţa de rap Nicki Minaj.Popularitatea tot mai mare a genului K-Pop, care a apărut în Coreea de Sud la mijlocul anilor '90, a determinat în urmă cu câţiva ani revista Billboard să creeze o listă specifică pentru a contoriza vânzările şi popularitatea acestui gen pe teritoriul american.BTS activează prin excelenţă în acest gen muzical, devenind populari nu doar în top-urile asiatice. În 2017, băieţii au atins o popularitate mondială, datorită schimbului uriaş de informaţii avându-i ca subiect pe Twitter, depăşind cu mult vedete incontestabile ale acestei reţele de socializare, precum preşedintele SUA, Donald Trump, sau cântăreţul canadian Justin Bieber.

Reacții la acest articol
Spațiu rezervat vizitatorilor Agora.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.