S-a aflat prima necunoscută de la ROOFOFFLINE: Tu cum îți integrezi business-ul pe rețelele de socializare?

S-a aflat prima necunoscută de la ROOFOFFLINE: Tu cum îți integrezi business-ul pe rețelele de socializare?

S-a aflat una din suprizele care te așteaptă la ROOFOFFLINE. Știm că te-au impresionat mult workshop-urile de data trecută, așa că nici la această ediție nu vor lipsi instruirile. Și pentru că ne place să fim conectați la rețelele de socializare, am zis că e tocmai potrivit să învățăm cum să le folosim corect și util în activitățile noastre de business. Iar un trainer mai bun nici că se putea. Vorbim de Daniela Donici, head of Social Media Department, în cadrul agenției de publicitate online AdCenter.

„Social Media demult a devenit un must-have pentru orice om, companie, brand, instituție, persoană publică. Aici oamenii își petrec minimum 60 de minute în fiecare zi. Utilizatorii în căutarea informației despre un brand, întâi verifică pagina de Facebook sau Instagram, unde își creează prima impresie și aleg să urmărească brandul pe canalele de Social Media, după ce le-a plăcut un serviciu sau produs. Sau, în alt scenariu, ajung să contacteze cu brandul în mediul offline sau online, după ce i-au văzut activitatea în Social Media”, argumentează Daniela importanța cunoașterii acestui domeniu.

Potrivit ei, provocarea în anul 2018 este să gestionezi canalele autentic și relevant pentru audiență, să-ți stabilești obiective clare de brand și să ajungi la ele cu instrumentele de social media.

„Primul lucru de la care pornim cu o strategie este cunoașterea comportamentului audienței pe platforme și cum brandurile pot să se integreze natural și prietenește în rutina zilnică a audienței. La Social Media Workshop de la ROOFOFFLINE vom discuta despre așteptările audiențelor, comportamentele lor și ce trebuie să facă brandurile cu aceste informații”, mai punctează ea.

ROOFOFFLINE ediția a III-a adună business-urile emergente la un loc, pentru a împărtăși din experiență și pentru a se susține reciproc cu o vorbă bună și cu oameni frumoși. Pentru că anume așa putem avea și rezultate pe măsură. Am fixat în calendar ziua de 13 septembrie pentru o seară pe acoperiș dedicată tuturor celor din #Emergent Business. Dă fuga și te înregistrează (Aici linkul). Accesul este GRATUIT, dar în limita locurilor disponibile - 300 la număr. Și nu uita să lași tocurile acasă!

Aici ai mai multe detalii despre eveniment.

Dacă știi afaceri minunate emergente disponibile pentru un parteneriat creativ la cel mai tare eveniment de pe un acoperiș din Moldova, care ar vrea să fie prezente la eveniment, ne puteți scrie un mesaj la evenimente@interakt.md.

Partenerul general al evenimentului: Kaufland. Compania se numără printre cele mai mari din retail-ul din Europa, cu peste 1.250 de magazine în 7 țări. 

Avem puterea să ne ajutăm unii pe ceilalți….

Dacă și tu crezi că ceea ce citești pe acest site sunt informații importante, atunci susține munca redacției AGORA cu un abonament digital ca să devină mai bună, să facă știri deosebite, interviuri mai interesante, articole și povești care să te facă să vrei să le recitești și să le distribui prietenilor tăi.

Mai mult, răsplătim fiecare abonat cu un set de produse locale, împachetate cu dragoste de echipa de la From the Heart Shop, astfel contribuim împreună la promovarea produselor de-acasă, din Moldova.

Devino de astăzi Susținător, Fan sau Ambasador AGORA

Vezi și aceste știri
„Squid Game” printre copii: ne alarmăm?

„Squid Game” printre copii: ne alarmăm?

Avertismentul Rusiei, după ce Ucraina a folosit o dronă turcească împotriva separatiştilor proruşi din Donbas (VIDEO)

Avertismentul Rusiei, după ce Ucraina a folosit o dronă turcească împotriva separatiştilor proruşi din Donbas (VIDEO)

60 de milioane de euro de la UE, pentru gestionarea crizei energetice

60 de milioane de euro de la UE, pentru gestionarea crizei energetice

Advertoriale
Prietenii la nevoie se cunosc, iar companiile în soluționarea reclamațiilor

Prietenii la nevoie se cunosc, iar companiile în soluționarea reclamațiilor

Ludmila Adamciuc, mamă activă social: „Observ un proces frumos de schimbare a atitudinii ce vizează nu doar Sindromul Down”

Ludmila Adamciuc, mamă activă social: „Observ un proces frumos de schimbare a atitudinii ce vizează nu doar Sindromul Down”

Depozite în lei cu rată fixă de 6% anual, de la OTP Bank

Depozite în lei cu rată fixă de 6% anual, de la OTP Bank

E un efort pe care nu-l putem face
singuri, așa că te așteptăm alături de noi
EMISIUNI
  • Oameni ca tine: Creatorul de zâmbete (VIDEO)
    Oameni ca tine: Creatorul de zâmbete (VIDEO)
  • Oameni ca tine | Un cuplu de la Ialoveni a pus pe roate o afacere creativă: „În dragoste și în business toate căile sunt bune”
  • Podcastul „Bilet în Parlament”: Tărț la PAS. Analizăm promisiunile noii majorități parlamentare și cât de reale sunt acestea (AUDIO)
  • Podcastul „Bilet în Parlament”: Viața de deputat, între glamour și birocrație. Discuție cu fostul parlamentar Vadim Pistrinciuc (AUDIO)
  • De la 11, cu Veaceslav Platon despre promisiunile electorale ale lui Veaceslav Valico
Cele mai populare
  • 1
    ULTIMĂ ORĂ! Dorin Chirtoacă se retrage din politică
  • 2
    Vom primi gaz și de la olandezi. Compania Vitol a câștigat tenderul lansat de Energocom
  • 3
    Rusia ar vrea un preţ al gazelor mai mic pentru a-şi putea păstra controlul asupra Europei
  • 4
    Ultimă oră! Pericol de prăbușire a unei porțiuni de carosabil în capitală (FOTO)
Canalul nostru de pe YouTube
Autentificare
Ai uitat parola?
Salvează articolul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Articolele salvate pentru mai târziu, le vei putea găsi în profilul tău.

Urmărește subiectul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Subiectele urmărite le vei putea găsi în profilul tău.