S-a aflat prima necunoscută de la ROOFOFFLINE: Tu cum îți integrezi business-ul pe rețelele de socializare?

S-a aflat prima necunoscută de la ROOFOFFLINE: Tu cum îți integrezi business-ul pe rețelele de socializare?

S-a aflat una din suprizele care te așteaptă la ROOFOFFLINE. Știm că te-au impresionat mult workshop-urile de data trecută, așa că nici la această ediție nu vor lipsi instruirile. Și pentru că ne place să fim conectați la rețelele de socializare, am zis că e tocmai potrivit să învățăm cum să le folosim corect și util în activitățile noastre de business. Iar un trainer mai bun nici că se putea. Vorbim de Daniela Donici, head of Social Media Department, în cadrul agenției de publicitate online AdCenter.

„Social Media demult a devenit un must-have pentru orice om, companie, brand, instituție, persoană publică. Aici oamenii își petrec minimum 60 de minute în fiecare zi. Utilizatorii în căutarea informației despre un brand, întâi verifică pagina de Facebook sau Instagram, unde își creează prima impresie și aleg să urmărească brandul pe canalele de Social Media, după ce le-a plăcut un serviciu sau produs. Sau, în alt scenariu, ajung să contacteze cu brandul în mediul offline sau online, după ce i-au văzut activitatea în Social Media”, argumentează Daniela importanța cunoașterii acestui domeniu.

Potrivit ei, provocarea în anul 2018 este să gestionezi canalele autentic și relevant pentru audiență, să-ți stabilești obiective clare de brand și să ajungi la ele cu instrumentele de social media.

Publicitate

„Primul lucru de la care pornim cu o strategie este cunoașterea comportamentului audienței pe platforme și cum brandurile pot să se integreze natural și prietenește în rutina zilnică a audienței. La Social Media Workshop de la ROOFOFFLINE vom discuta despre așteptările audiențelor, comportamentele lor și ce trebuie să facă brandurile cu aceste informații”, mai punctează ea.

ROOFOFFLINE ediția a III-a adună business-urile emergente la un loc, pentru a împărtăși din experiență și pentru a se susține reciproc cu o vorbă bună și cu oameni frumoși. Pentru că anume așa putem avea și rezultate pe măsură. Am fixat în calendar ziua de 13 septembrie pentru o seară pe acoperiș dedicată tuturor celor din #Emergent Business. Dă fuga și te înregistrează (Aici linkul). Accesul este GRATUIT, dar în limita locurilor disponibile - 300 la număr. Și nu uita să lași tocurile acasă!

Aici ai mai multe detalii despre eveniment.

...

...

...

Dacă știi afaceri minunate emergente disponibile pentru un parteneriat creativ la cel mai tare eveniment de pe un acoperiș din Moldova, care ar vrea să fie prezente la eveniment, ne puteți scrie un mesaj la [email protected]

Partenerul general al evenimentului: Kaufland. Compania se numără printre cele mai mari din retail-ul din Europa, cu peste 1.250 de magazine în 7 țări.

*Citește și: Business card: cum îl utilizează afacerile

Cele mai populare

Agora

AGORA își propune să devină cea mai credibilă instituție media din Republica Moldova prin calitatea și diversitatea conținutului, să fie prima alegere a cititorilor pentru știrile și analizele online.

REȚELE SOCIALE

  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube
  • Twitter
  • Telegram
  • RSS Feed

APLICAȚIE

  • App Store
  • Google Play
© 2023 Interact Media SRL
  • Mastercard
  • Visa
  • PayPal