
Surprize și povești cu vinuri de la vinăria „Sălcuța” la a treia ediție #ROOFOFFLINE
Continuăm să vă prezentăm personaje și afaceri ce își doresc să progreseze aici, la noi în țară. Sunt oameni care au curajul să meargă înainte și să progreseze în ciuda multor obstacole. Este valabil și pentru vinăria „Sălcuța”, unul dintre invitații speciali la cea de-a treia ediție #ROOFOFFLINE.
・
Denumirea vinărie provine de la satul cu același nume, din raionul Căușeni. Cele 400 de ha ce se întind pe colinele localităților Tenetari, Sălcuța și Ukrainka, raionul Ștefan Vodă găzduiesc podgoriile acestei afaceri.
Zona de vinificație, unde sunt răspândite podgoriile companiei „Sălcuța”, este considerată drept cel mai favorabil loc pentru a produce vin de înaltă calitate în Moldova. O caracteristică a viticulturii în companie este cultivarea armonioasă a soiurilor locale și europene. Asortimentul de soiuri include: Chardonnay, Sauvignon, Pinot Gris, Aligote, Traminer, Rinseul Rinului, Muscat Ottonel, Merlot, Cabernet Sauvignon, Pinot Noir, Feteasca Alba, Feteasca Neagră, Rara Neagră.

Strugurii sunt culeși din viile proprii, localizate în regiunea geografică delimitată viti-vinicolă Ștefan Vodă. Compoziția unică a solului, volumul de precipitații limitat, multe zile însorite, precum și apropierea de Marea Neagră și râul Nistru contribuie la crearea unor vinuri bine echilibrate cu un gust individual superb cu Indicație Geografică Protejată.
Colecția „Winemaker’s Way” (vinuri premium seci) și colecția „ENO” (vinuri premium de cupaj) sunt două dintre cărțile de vizită ale companiei.

„Vinul „Sălcuța” este rezultatul unei munci colective cu implicarea dragostei, pasiunii și devotamentului. O altă viziune ce asigură calitatea excelentă a vinurilor sunt cunoștințele și experiența generațiilor anterioare în arta de a face vinul, ce este transmisă pâna în prezent”, a menționat Dina Pîslaru, Coordonator Marketing Sălcuța SRL.
Pe 13 septembrie aveți ocazia să aflați mai multe despre vinurile companiei dacă vă înscrieți la cea de-a treia ediție #ROOFOFFLINE.
Partenerul general al evenimentului - Kaufland Moldova.
Partenerul vinăriilor emergente la #ROOFOFFLINE Emergent Business - Oficiul Național al Viei și Vinului, care este promotor al brand-ului de țară „Vinul Moldovei. O legendă vie”.
Nu uitați să lăsați tocurile acasă!