
FOTO. Care este premiul mare pus la bătaie la ROOFOFFLINE
Au mai rămas câteva ore doar până ne vedem la ROOFOFFLINE - Emergent business. Ne întâlnim pe acoperiș la ora 18.00. Cei punctuali vor primi cadouri chiar la începutul evenimentului. Kaufland, partenerul general, pune la bătaie câteva hanorace călduroase, în caz că ți se face frig spre seară. De asemenea la final te așteaptă o tombolă cu premii.
・
Primii veniți, primii serviți. De acest principiu ne vom conduce și în această seară. Așa că tombola în care se vor decide câștigătorii hanoracelor oferite de Kaufland va avea loc imediat după startul evenimentului.
De asemenea, pe tot parcursul serii te vei putea implica în activități de reciclare a dopurilor de la sticle de vin, la un workshop organizat sub umbrela Kaufland.
Surprizele vor continua, iar la final îți aducem premii din partea partenerilor. Premiul mare - o bicicletă oferită de Kaufland.
ROOFOFFLINE ediția a III-a adună business-urile emergente la un loc, pentru a împărtăși din experiență și pentru a se susține reciproc cu o vorbă bună și cu oameni frumoși. Pentru că anume așa putem avea și rezultate pe măsură.
Partenerul general al evenimentului: Kaufland. Compania se numără printre cele mai mari din retail-ul din Europa, cu peste 1.250 de magazine în 7 țări.
Susținerea vinificatorilor emergenți: Wine of Moldova (Oficiul Național al Viei și Vinului.
Participanți: Salcuta, Sava Wines, B'Sweet, TAKET - usi de interior, EcoVazon, ATU Winery, KaraGani Winery, Doina Vin, Wine Gogh, BIO-Cămara, agrici.wine, Rozmarin Cafe, Minis Terrios Wines.