„Un milion de advertiseri folosesc Instagram Stories în fiecare lună”. Ultimele tendințe în comunicarea pe social media, prezentate la ROOFOFFLINE

„Un milion de advertiseri folosesc Instagram Stories în fiecare lună”. Ultimele tendințe în comunicarea pe social media, prezentate la ROOFOFFLINE

Augmented Reality, Instagram Stories și chatboții adaptați devin elemente indespensabile atunci când vine vorba de promovarea unei afaceri pe rețelele de socializare. Cele mai recente tendințe privind interacțiunea brandurilor cu clienții au fost prezentare în timpul unui seminar ROOFOOFLINE condus de Daniela Donici de la AdCenter. 

Iată care sunt tendințele care devin tot mai prezente în comunicarea dintre companii și clienți pe social media:

  1. Rată de engagement mai mare dintre branduri și clienți. Până nu demult, 89% din mesajele scrise de utilizatori către branduri erau ignorate. Acest lucru urmează a fi schimbat deoarece tot mai multe companii încep să conștientizeze importanța pe care o au informațiile furnizate de clienți. 
  2. Utilizarea chatboților adaptați. Cu ajutorul unui chatbot, clientul poate afla tot ceea ce îl interesează despre produs. Chatboții rezolvă problemele consumatorilor mai rapid, oferind informații despre produse și înregistrând comenzi. 
  3. „Social listening”. Prin intermediul acesteia, companiile pot afla ce îi interesează pe oameni și care este atitudinea acestora față de brand.
  4. Instagram Stories. Utilizatorii petrec aproximativ 28 de minute pe zi uitându-se la Instagram Stories. Peste 1 milion de advertiseri folosesc Stories în fiecare lună. 
  5. Augmented Reality și filtre pentru față. Odată cu lansarea iPhone X, opțiunile AR pentru branduri au crescut. Cel mai popular filtru de față pe Instagram este Dog. Instagram a lansat 20 de instrumente cu integrarea AR pentru stories. 
  6. Social Call-Out și luare de atitudine/poziție. 81% din consumatori spun că brandurile devin mai responsaili atunci când folosesc social media pentru luarea de atitudine. Doar 8% din consumatori au spus că vor tăcea dacă un brand va avea o poziție greșită.

Seminarul „Cum să integrezi business-ul pe rețele de socializare” a fost realizat în cadrul ROOFOFFLINE, un eveniment marca AGORA dedicat companiilor emergente. 

Vezi și aceste știri
Scindarea PDM continuă: Un grup de primari și consilieri locali părăsesc partidul (DOC)

Scindarea PDM continuă: Un grup de primari și consilieri locali părăsesc partidul (DOC)

„Închide gura!” sau „N-avem voturi? Cere pauză”. Cum s-au votat două proiecte la ședința Parlamentului (FOCUS)

„Închide gura!” sau „N-avem voturi? Cere pauză”. Cum s-au votat două proiecte la ședința Parlamentului (FOCUS)

A început operațiunea de evacuare a mașinilor abandonate din Chișinău

A început operațiunea de evacuare a mașinilor abandonate din Chișinău

Advertoriale
MAIB – un angajator inovativ și atractiv pentru tineri. Iată cum i-a convins (FOTO)

MAIB – un angajator inovativ și atractiv pentru tineri. Iată cum i-a convins (FOTO)

Sistemul de plată Garmin Pay a devenit disponibil pentru cardurile Mastercard de la Victoriabank

Sistemul de plată Garmin Pay a devenit disponibil pentru cardurile Mastercard de la Victoriabank

Cu ce cadou să-ți surprinzi iubitul de Dragobete? Te ajută cu idei Rozetka.md

Cu ce cadou să-ți surprinzi iubitul de Dragobete? Te ajută cu idei Rozetka.md

DONEAZĂ
Descarcă aplicația AGORA
EMISIUNI
  • PlayGround cu Alexandru Baltag: 100 de stații electrice până la sfârșitul lui 2020
    PlayGround cu Alexandru Baltag: 100 de stații electrice până la sfârșitul lui 2020
  • Nota de plată a lui Alexandru Luchianov. Despre profitul vinăriei Et Cetera, bani pierduți, dezvoltare personală și cum e să faci business cu fratele (VIDEO)
  • PlayGround cu Lisa Guțu: Cum dezvolți un fintech de milioane de dolari
  • PlayGround cu Vitalie Tătaru: Digital Banking
ȘTIRI DE PE EA.MD
  • Un copil de 6 ani i-a lăsat fără replică și fără al treilea Golden Buz pe jurații...
  • Bulimia și ce are cu ea Instagramul. Ce spun psihologul și nutriționistul despre efectele...
Cele mai populare
  • 1
    Morari: Procurorul care investiga cazul „Metalferos” ar fi fost intimidat de directorul financiar al companiei
  • 2
    Reacția Mitropoliei Moldovei privind scandalul legat de biserica de pe teritoriul grădiniței nr.150: „Să vă fie frică de Dumnezeu”
  • 3
    Fostul șef al Air Moldova, demis pentru „management defectuos”, conduce o nouă companie avia