Specialistul principal, Serviciul relații publice a APP, Alina Bîrliba, a menționat pentru sursa citată că după finalizarea unui concurs de oferte, în termen de 10 zile se deschid dosarele depuse, ulterior se selectează potențialul investitor, se semnează contractul și apoi este informată opinia publică.

În același timp, contactați de BizLaw, reprezentanții companiei ”Blue Air” au declarat că ne vor oferi un răspuns mai târziu.

„Blue Air” este al doilea operator de transport aerian din România, cu o cotă de piață de aproximativ 21%. Are baze operaționale în București, Bacău, Iași, Constanța și Cluj. Pe lângă aceste baze operaționale, Blue Air mai operează și din Timișoara, Oradea și Sibiu. Flota „Blue Air” consta în 30 de aeronave de tip Boeing, urmând ca alte 12 aeronave să se alăture companiei.

„Air Moldova” a fost scoasă la privatizare la sfârșitul lunii iulie. Întreprinderea a fost expusă pentru prima dată, iar autoritățile susțin că privatizarea este necesară pentru atragerea capitalului privat și modernizarea flotei aeriene, îmbunătățirea calității serviciilor prestate, extinderea gamei de servicii, dar și atragerii pasagerilor de tranzit.

Scriem pentru tine. Vrei să ne susții? Sprijinul cititorilor noștri este esențial pentru a putea face în continuare jurnalism independent, iar noi vrem să continuăm cu același curaj și dedicație. Susține redacția AGORA cu o donație pe contul nostru de PayPal sau Patreon. Îți mulțumim!