*Acest material este sponsorizat

Zahărul „Domnița” readuce amintirile de vis ale copilăriei

Zahărul „Domnița” readuce amintirile de vis ale copilăriei

Brandul de zahăr „Domnița” face colecție de amintiri frumoase. Revenind la rădăcini și la valorile primare ale copilăriei, a fost creat un video menit să transfere spectatorii într-o altă dimensiune temporală.

Vacanțele copilăriei, curtea bunicilor, furatul cireșelor, alergatul prin ploaie, jucatul de-a mijatca sau hohotele de râs în jurul farfuriei cu colțunași. Aceste trăiri sunt departe de a fi simțite azi de noile generații, care acaparate de tehnologii și inovații, nu reușesc să trăiască bucuria tradițiilor autentice, desprinse parcă din banalitate, dar cu o puternică încărcătură emoțională.

Pornind de la filosofia brandului „Domnița” și din dorința de a trezi publicului amintiri de neuitat spotul este oglindirea trăirilor proprii pentru majoritatea moldovenilor.

Liliana Enachi, manager marketing și produse noi , „Südzucker Moldova”: Am pornit de la ideea de a fortifica valorile brandului, pentru că în esență imaginile din acest spot definesc filosofia noastră. Acest spot vine să reamintească consumatorului nostru despre inegalabilele timpuri petrecute la țară, în copilărie, ajutându-i să retrăiască emoțiile acelor vremuri, cu jocurile și curiozitățile lor.

Marcel Ștefăneț, muzician, autor piesa „Discover Moldova”: Am depus foarte mult suflet în această piesă, pentru că este despre tradițiile, istoria și cultura moldovenească. Este un cântec pentru toate vârstele, de aceea nu am reflectat mult dacă accept sau nu să ofer coloana sonoră pentru spotul „Domnița”, imediat ce l-am văzut am știut sigur că piesa se asociază cu emoțiile acestui video. Știți faza aia când ai furnici pe piele de la senzațiile provocate de imagini, păi asta am simțit. Am retrăit copilăria!

Macar Severin, regizorul spotului: Ne-a fost foarte ușor să ne apropiem de așteptările brandului „Domnița”, viziunea noastră a coincis când am pornit de la ideea „clipe dulci”, asocierile au venit foarte repede și ne-am focusat pe senzația de a retrăi momentele copilăriei. Am avut mare noroc de eroi, pentru că au fost autentici, naturali și au trăit bucurii reale. Tot ce a trebuit să facem noi a fost să captăm acele emoții, iar printr-o tehnică de filmare potrivită să redăm asta în spot. Am vrut să transmitem sentimentele și trăirile așa încât cei care îl vor vedea să închidă ochii și să revină în propria copilărie. Credem că am reușit!

Brandul „Domnița” bucură consumatorul de 12 ani pe piața locală și constituie unul din cele mai recunoscute și apreciate branduri de nișă. Imaginea mărcii se bazează pe valorile veritabile și constante ale familiei moldovenești - dragoste, căldură, înțelegere reciprocă și grija pentru cei apropiați. Aceste valori sunt eterne. Ele nu depind de schimbarea anotimpurilor. Și pentru că produsele din gama acestui brand reflectă trăsături naționale esențiale, „Domnița” a devenit recunoscută şi apreciată de consumatori.

Echipa de producție: TGM Studio, regie Macar Severin Muzica: "Discover Moldova", Marcel Ștefăneț PR și comunicare: PARC Communications Brand: Domnița Companie: Compania moldo-germană Südzucker Moldova.

P.

P.

Vezi și aceste știri
Exercițiu teoretic: Ce se întâmplă cu alegerile de la Bălți, dacă Tauber este exclusă din cursă. Răspunsul lui Postică

Exercițiu teoretic: Ce se întâmplă cu alegerile de la Bălți, dacă Tauber este exclusă din cursă. Răspunsul lui Postică

Depresie, nu impresie. Boala tăcută care nu poate fi tratată cu un simplu „nu fi trist”

Depresie, nu impresie. Boala tăcută care nu poate fi tratată cu un simplu „nu fi trist”

Curtea de Apel Chișinău a declarat inadmisibilă contestația depusă de Tauber împotriva deciziei CEC

Curtea de Apel Chișinău a declarat inadmisibilă contestația depusă de Tauber împotriva deciziei CEC

Advertoriale
Abonament ACCESIBIL. Creat cu grijă pentru persoanele cu necesități speciale

Abonament ACCESIBIL. Creat cu grijă pentru persoanele cu necesități speciale

Centrele de inovație și producție ale companiei Herbalife Nutrition obțin o certificare importantă în domeniul sănătății și securității

Centrele de inovație și producție ale companiei Herbalife Nutrition obțin o certificare importantă în domeniul sănătății și securității

La bancomatele maib cumperi și vinzi valută la cel mai bun curs 24/7

La bancomatele maib cumperi și vinzi valută la cel mai bun curs 24/7

E un efort pe care nu-l putem face
singuri, așa că te așteptăm alături de noi
EMISIUNI
  • Copiii știu mai bine: Soluții noi pentru probleme vechi sau ce ne facem cu rănile căpătate la terenul de joacă (VIDEO)
    Copiii știu mai bine: Soluții noi pentru probleme vechi sau ce ne facem cu rănile căpătate la terenul de joacă (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: Gadgeturile noastre de toate zilele (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: Viața de după căsătorie sau „iubirea asta nu ți-i trali-vali” (VIDEO)
  • Oameni ca tine: Creatorul de zâmbete (VIDEO)
  • Oameni ca tine | Un cuplu de la Ialoveni a pus pe roate o afacere creativă: „În dragoste și în business toate căile sunt bune”
Cele mai populare
  • 1
    Maia Sandu, despre scandalul în care a fost implicată Avocata Poporului: „Răspunsurile doamnei Moloșag nu au fost convingătoare”
  • 2
    După ce a rupt-o, a primit alta nouă. Vicepreședintele Parlamentului, Vlad Batrîncea, a primit în dar harta României Mari (FOCUS)
  • 3
    Bugetul de stat a ratat încasări de 4,66 miliarde de lei la importul de automobile
  • 4
    Gazprom a preluat controlul reţelei sociale VKontakte, „Facebook-ul rusesc”
Canalul nostru de pe YouTube
Autentificare
Ai uitat parola?
Salvează articolul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Articolele salvate pentru mai târziu, le vei putea găsi în profilul tău.

Urmărește subiectul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Subiectele urmărite le vei putea găsi în profilul tău.