*Acest material este sponsorizat

Zahărul „Domnița” readuce amintirile de vis ale copilăriei

Zahărul „Domnița” readuce amintirile de vis ale copilăriei

Brandul de zahăr „Domnița” face colecție de amintiri frumoase. Revenind la rădăcini și la valorile primare ale copilăriei, a fost creat un video menit să transfere spectatorii într-o altă dimensiune temporală.

Vacanțele copilăriei, curtea bunicilor, furatul cireșelor, alergatul prin ploaie, jucatul de-a mijatca sau hohotele de râs în jurul farfuriei cu colțunași. Aceste trăiri sunt departe de a fi simțite azi de noile generații, care acaparate de tehnologii și inovații, nu reușesc să trăiască bucuria tradițiilor autentice, desprinse parcă din banalitate, dar cu o puternică încărcătură emoțională.

Pornind de la filosofia brandului „Domnița” și din dorința de a trezi publicului amintiri de neuitat spotul este oglindirea trăirilor proprii pentru majoritatea moldovenilor.

Liliana Enachi, manager marketing și produse noi , „Südzucker Moldova”: Am pornit de la ideea de a fortifica valorile brandului, pentru că în esență imaginile din acest spot definesc filosofia noastră. Acest spot vine să reamintească consumatorului nostru despre inegalabilele timpuri petrecute la țară, în copilărie, ajutându-i să retrăiască emoțiile acelor vremuri, cu jocurile și curiozitățile lor.

Marcel Ștefăneț, muzician, autor piesa „Discover Moldova”: Am depus foarte mult suflet în această piesă, pentru că este despre tradițiile, istoria și cultura moldovenească. Este un cântec pentru toate vârstele, de aceea nu am reflectat mult dacă accept sau nu să ofer coloana sonoră pentru spotul „Domnița”, imediat ce l-am văzut am știut sigur că piesa se asociază cu emoțiile acestui video. Știți faza aia când ai furnici pe piele de la senzațiile provocate de imagini, păi asta am simțit. Am retrăit copilăria!

Macar Severin, regizorul spotului: Ne-a fost foarte ușor să ne apropiem de așteptările brandului „Domnița”, viziunea noastră a coincis când am pornit de la ideea „clipe dulci”, asocierile au venit foarte repede și ne-am focusat pe senzația de a retrăi momentele copilăriei. Am avut mare noroc de eroi, pentru că au fost autentici, naturali și au trăit bucurii reale. Tot ce a trebuit să facem noi a fost să captăm acele emoții, iar printr-o tehnică de filmare potrivită să redăm asta în spot. Am vrut să transmitem sentimentele și trăirile așa încât cei care îl vor vedea să închidă ochii și să revină în propria copilărie. Credem că am reușit!

Brandul „Domnița” bucură consumatorul de 12 ani pe piața locală și constituie unul din cele mai recunoscute și apreciate branduri de nișă. Imaginea mărcii se bazează pe valorile veritabile și constante ale familiei moldovenești - dragoste, căldură, înțelegere reciprocă și grija pentru cei apropiați. Aceste valori sunt eterne. Ele nu depind de schimbarea anotimpurilor. Și pentru că produsele din gama acestui brand reflectă trăsături naționale esențiale, „Domnița” a devenit recunoscută şi apreciată de consumatori.

Echipa de producție: TGM Studio, regie Macar Severin Muzica: "Discover Moldova", Marcel Ștefăneț PR și comunicare: PARC Communications Brand: Domnița Companie: Compania moldo-germană Südzucker Moldova.

P.

P.

Vezi și aceste știri
Încă trei persoane au decedat de COVID-19, în ultimele 24 de ore, iar 126 de persoane au fost externate

Încă trei persoane au decedat de COVID-19, în ultimele 24 de ore, iar 126 de persoane au fost externate

Un nou protest al veteranilor, în PMAN. Între manifestanți și polițiști au loc altercații (LIVE)

Un nou protest al veteranilor, în PMAN. Între manifestanți și polițiști au loc altercații (LIVE)

Cetățenii moldoveni nu vor putea merge în vacanță în Grecia. R. Moldova nu este pe lista celor 29 de state din care Republica Elenă acceptă turiști

Cetățenii moldoveni nu vor putea merge în vacanță în Grecia. R. Moldova nu este pe lista celor 29 de state din care Republica Elenă acceptă turiști

Advertoriale
Librarius anunță oferta specială pentru cei mici: cărți pentru copii cu REDUCERI de 20%

Librarius anunță oferta specială pentru cei mici: cărți pentru copii cu REDUCERI de 20%

Vânzările online nu mai sunt viitorul, dar prezentul! Ce este un marketplace și cum funcționează

Vânzările online nu mai sunt viitorul, dar prezentul! Ce este un marketplace și cum funcționează

Relansează-ți afacerea cu Linia de Credit Rapid IMM de la Victoriabank

Relansează-ți afacerea cu Linia de Credit Rapid IMM de la Victoriabank

DONEAZĂ
Descarcă aplicația AGORA
EMISIUNI
  • Marius Solcan - Business la 23 ani, investitorul din avion, cocktail barul Marlene | NOTA DE PLATĂ (VIDEO)
    Marius Solcan - Business la 23 ani, investitorul din avion, cocktail barul Marlene | NOTA DE PLATĂ (VIDEO)
  • Podcastul „Bilet în Parlament”: Vrei să pleci (din partid), dar nu mă, nu mă iei. Cum își justificau transfugii migrările
  • Radu Lazăr - Endava, succesul în carieră, atitudinea față de crize, provocări și oportunități în IT, management | NOTA DE PLATĂ
  • Podcastul „Bilet în Parlament”: Ne uităm peste gard la vecini, sau ce fac alte state în lupta cu COVID-19
  • Ruslan Cojocaru - Viziunea față de crize, educație financiară, Tucano Coffee, Oliva Verde și NOTA lui DE PLATĂ (VIDEO)
ȘTIRI DE PE EA.MD
  • Multă distracție la cel mai interactiv eveniment creat pentru copii
  • „Bănuiesc că orice moldovean își iubește bucătăria națională și se mândrește cu...
Cele mai populare
  • 1
    Stațiile PECO din Moldova ar putea trece la regimul de autoservire. Autoritățile, îngrijorate de potențialele pericole
  • 2
    Donald Trump: „SUA încetează orice relație cu Organizația Mondială a Sănătății”. Accesul chinezilor pe teritoriul Americii, blocat
  • 3
    NASA reia cea mai importantă lansare din lume și trimite în spațiu prima misiune cu echipaj uman (VIDEO LIVE)
  • 4
    Încă doi oameni au murit din cauza coronavirusului de tip nou. 202 cazuri de infectare, confirmate în ultimele 24 de ore
Autentificare
Creează cont