*Acest material este sponsorizat

Zahărul „Domnița” readuce amintirile de vis ale copilăriei

Zahărul „Domnița” readuce amintirile de vis ale copilăriei

Brandul de zahăr „Domnița” face colecție de amintiri frumoase. Revenind la rădăcini și la valorile primare ale copilăriei, a fost creat un video menit să transfere spectatorii într-o altă dimensiune temporală.

Vacanțele copilăriei, curtea bunicilor, furatul cireșelor, alergatul prin ploaie, jucatul de-a mijatca sau hohotele de râs în jurul farfuriei cu colțunași. Aceste trăiri sunt departe de a fi simțite azi de noile generații, care acaparate de tehnologii și inovații, nu reușesc să trăiască bucuria tradițiilor autentice, desprinse parcă din banalitate, dar cu o puternică încărcătură emoțională.

Pornind de la filosofia brandului „Domnița” și din dorința de a trezi publicului amintiri de neuitat spotul este oglindirea trăirilor proprii pentru majoritatea moldovenilor.

Liliana Enachi, manager marketing și produse noi , „Südzucker Moldova”: Am pornit de la ideea de a fortifica valorile brandului, pentru că în esență imaginile din acest spot definesc filosofia noastră. Acest spot vine să reamintească consumatorului nostru despre inegalabilele timpuri petrecute la țară, în copilărie, ajutându-i să retrăiască emoțiile acelor vremuri, cu jocurile și curiozitățile lor.

Marcel Ștefăneț, muzician, autor piesa „Discover Moldova”: Am depus foarte mult suflet în această piesă, pentru că este despre tradițiile, istoria și cultura moldovenească. Este un cântec pentru toate vârstele, de aceea nu am reflectat mult dacă accept sau nu să ofer coloana sonoră pentru spotul „Domnița”, imediat ce l-am văzut am știut sigur că piesa se asociază cu emoțiile acestui video. Știți faza aia când ai furnici pe piele de la senzațiile provocate de imagini, păi asta am simțit. Am retrăit copilăria!

Macar Severin, regizorul spotului: Ne-a fost foarte ușor să ne apropiem de așteptările brandului „Domnița”, viziunea noastră a coincis când am pornit de la ideea „clipe dulci”, asocierile au venit foarte repede și ne-am focusat pe senzația de a retrăi momentele copilăriei. Am avut mare noroc de eroi, pentru că au fost autentici, naturali și au trăit bucurii reale. Tot ce a trebuit să facem noi a fost să captăm acele emoții, iar printr-o tehnică de filmare potrivită să redăm asta în spot. Am vrut să transmitem sentimentele și trăirile așa încât cei care îl vor vedea să închidă ochii și să revină în propria copilărie. Credem că am reușit!

Brandul „Domnița” bucură consumatorul de 12 ani pe piața locală și constituie unul din cele mai recunoscute și apreciate branduri de nișă. Imaginea mărcii se bazează pe valorile veritabile și constante ale familiei moldovenești - dragoste, căldură, înțelegere reciprocă și grija pentru cei apropiați. Aceste valori sunt eterne. Ele nu depind de schimbarea anotimpurilor. Și pentru că produsele din gama acestui brand reflectă trăsături naționale esențiale, „Domnița” a devenit recunoscută şi apreciată de consumatori.

Echipa de producție: TGM Studio, regie Macar Severin Muzica: "Discover Moldova", Marcel Ștefăneț PR și comunicare: PARC Communications Brand: Domnița Companie: Compania moldo-germană Südzucker Moldova.

P.

P.

Vezi și aceste știri
10 bebeluși născuți la Timișoara, confirmați pozitiv cu coronavirus

10 bebeluși născuți la Timișoara, confirmați pozitiv cu coronavirus

Alte 17 cadre medicale, confirmate azi ca fiind pozitive la COVID-19

Alte 17 cadre medicale, confirmate azi ca fiind pozitive la COVID-19

Un bloc locativ din Stăuceni intră în carantină pentru 14 zile

Un bloc locativ din Stăuceni intră în carantină pentru 14 zile

Advertoriale
Susține producătorul local și alătură-te inițiativei Vinăria din Vale! Iată ce poți face (FOTO)

Susține producătorul local și alătură-te inițiativei Vinăria din Vale! Iată ce poți face (FOTO)

Tu #staiacasă, iar banii tăi pot fi pe depozit cu dobândă dublă! Vezi detaliile ofertei Mobiasbanca

Tu #staiacasă, iar banii tăi pot fi pe depozit cu dobândă dublă! Vezi detaliile ofertei Mobiasbanca

Comandă online gresie, faianță și parchet laminat! Paradyz ți le și livrează acasă

Comandă online gresie, faianță și parchet laminat! Paradyz ți le și livrează acasă

DONEAZĂ
Descarcă aplicația AGORA
EMISIUNI
  • Ruslan Cojocaru - Viziunea față de crize, educație financiară, Tucano Coffee, Oliva Verde și NOTA lui DE PLATĂ (VIDEO)
    Ruslan Cojocaru - Viziunea față de crize, educație financiară, Tucano Coffee, Oliva Verde și NOTA lui DE PLATĂ (VIDEO)
  • Podcastul „Bilet în Parlament”: Nu „mușcă” și nu e despre căsătoriile gay. Explicăm simplu ce e Convenția de la Istanbul (AUDIO)
  • PlayGround și Smart Home: Cât costă și cât durează să-ți instalezi un astfel de sistem acasă
  • Nota de Plată a designerei Olga Blanc. Despre bani, dezvoltare personală, bărbatul care o susține și succesul brandului O'Blanc (VIDEO)
  • PlayGround cu Ion Sturza: Lovitura de la Cluj, cifrele Elefant.ro și pronosticuri despre imobiliare
ȘTIRI DE PE EA.MD
  • Mituri despre sistemul imunitar
  • Deprinderile pe care trebuie să ți le faci dacă vrei să ai un zâmbet sănătos și frumos
Cele mai populare
  • 1
    NO COMMENT: Moldovenii din diasporă intră în țară pe jos (VIDEO)
  • 2
    Femeia din Soroca, care se plângea de condițiile din spital, transferată împreună cu alți pacienți (VIDEO)
  • 3
    Alte două persoane au decedat de coronavirus. Una dintre victime avea 30 de ani
  • 4
    Dodon propune moratoriu pe discuții politice: Acum, pe cetățeni nu-i interesează când și cum vor avea loc alegerile
Autentificare