Cu ajutorul „Mission Winnow”, compania Philip Morris International se angajează să amplifice rolul științei, tehnologiei și inovației pentru crearea unui viitor fără fum și să contribuie astfel, la o viață mai bună a celor peste un miliard de fumători din lume.


„Prin intermediul proiectului “Mission Winnow” dorim ca lumea să înțeleagă că noi ne-am schimbat și suntem mândri să împărtășim transformarea pe care au realizat-o oamenii de la Philip Morris International, precum și dedicarea noastră științei și inovației care poate aduce un viitor mai bun”, a declarat André Calantzopoulos, directorul executiv al PMI, citat de F1i.com.


Încă în luna februarie, PMI a anunțat că va continua să susțină echipa Ferrari, printr-un proiect inedit, care nu va promova un anumit produs. Philip Morris a început să sponsorizeze Ferrari la mijlocul anilor 1980, iar noul acord multianual a fost încheiat până în anul 2021.


"Misiunea Winnow demonstrează angajamentul nostru de a lucra şi mai mult ca să ajungem la rezultatele pe care ni le dorim. Renunțăm la abordările vechi, învățăm din greșelile din trecut și modelăm viitorul. Logo-ul acestei campanii nu are legătură cu vreun produs din tutun. Este vorba despre noi şi aspirațiile noastre pentru un viitor mai bun”, a adăugat directorul executiv al PMI, pentru sportbusiness.com.  



Mai multe detalii despre colaborare despre Mission Winnow găsiți pe site-ul oficial www.missionwinnow.com




P.

Acest material este un Advertorial comercial și nu prezintă punctul de vedere al redacției AGORA. Instituția nu poartă responsabilitate pentru conținutul textului de mai sus.