Șeful DGETS a explicat motivul pentru care a fost deconectat Call-Centerul egrădiniță.md

Șeful DGETS a explicat motivul pentru care a fost deconectat Call-Centerul egrădiniță.md

Call-Center egradinita.md - un serviciu pentru locuitorii municipiului Chișinău care doresc să își înscrie copiii la grădiniță în mod online - a fost deconectat.  Subiectul a stârnit discuții în ședința serviciilor municipale ale Primăriei. Șeful Direcției Generale Educație a spus că de vina ar fi suprasolicitarea serviciului și lipsa de spațiu pentru angajați. 

„S-a depus enorm de mult efort de către colegii mei să deschidem Call-Center la Direcția Generală Educație, ca să aflu că telefonul de la Call-Center stă pe silent. El a fost deconectat, suna întruna, becul ardea, dar sunetul nu mergea pentru că a fost deconectat. Eu nu vreau să cer explicații, pe cine îl deranjează că sună acel telefon. Dar pentru mine și pentru Dvs a fost un efort să creăm acest Call-Center, ca să ajutăm părinții 24/24, să le răspundem la întrebări și să le acordăm tot ajutorul cu e-grădinița. Eu nu vreau ca de un angajat al Dvs să depindă implementarea unei intenții foarte bune”, a spus primarul interimar, Ruslan Codreanu, adresându-se către șeful Direcției Generale Edicație, Tineret și Sport.

„Sunt de acord cu replica pe care o faceți Dvs. A fost destul de dificil să punem în aplicare acest Call-Center, dat fiind faptul că numărul de telefoane în cadrul Direcției a fost limitat, cabinetele sunt limitate. Spațiul nu ne-a permis ca acest Call-Center să activeze așa cum și-ar dori părinții. Acesta este cel mai suprasolicitat număr de telefon în direcție. Pentru anul 2019, intenționăm să creăm un cabinet aparte pentru angajatul respectiv, ca el să poată non-stop comunica cu toate persoanele cointeresate”, a declarat șeful DGETS, Rodica Guțu.

Amintim că, pe 12 octombrie, Direcția Educație a anunțat că, din cauza unor probleme tehnice, Call-Centrul egradinita.md nu mai putea fi accesat.

Acest Call-Center este destinat părinților care doresc să-și înscrie copiii la grădinița în regim online. Potrivit proiectului, în cazul în care părinții au întrebări sau dificultăți în procesul de accesare și navigare pe site-ul egradinita.md, ei pot apela la numărul de telefon 022 23 52 84 sau pot transmite un mesaj la egradinita@pmc.md, email dedicat proiectului.

Potrivit Strategiei naţională de dezvoltare a societăţii informaţionale “Moldova Digitală 2020”, până în anul 2020 toate serviciile oferite populației în mod tradițional "la ghișeu" vor fi digitalizate.

Reacții la acest articol
Spațiu rezervat vizitatorilor Agora.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.