„Eu susțin ideea de prevenire, doar că acest spot mi se pare prea îndrăzneț și promovează direct consumul de droguri. În spot acest îndemn trebuie arătat mai discret”, a subliniat mebrul CCA Veronica Cojocaru.

„În literatura de specialitate faptul consumului este influențat de cineva. Dacă nu accepți oferta, devii izolat. Chiar și imaginea cu decesul a fost făcută pentru a arăta cea mai dramatică situație. Am vrut să redăm acest consum, cum să-l reducem și modalitatea de influențare. Momentul consumului este foarte important. Dacă vrei să lupți cu dușmanul, trebuie să cunoști cine e dușmanul”, a declarat în context reprezentantul Ministerului Afacerilor Interne.

În final, membrii Consiliului Coordonator al Audiovizualului au decis să nu admită difuzarea acestui spot la posturile de televiziune cu acoperire națională, dacă acesta nu va fi modificat. Mai exact, membrii CCA cer excluderea momentelor în care este ilustrat cum e aprinsă pipa și cum protagonistul expiră fumul inhalat.


De menționat că filmulețul a trezit un val de reacții și comentarii și în rândul internauților, care s-au arătat surprinși de finalul spotului, menționând că până în prezent nu a fost înregistrat niciun caz de deces ca urmare a consumului de cannabis sau marihuana.



Scriem pentru tine. Vrei să ne susții? Sprijinul cititorilor noștri este esențial pentru a putea face în continuare jurnalism independent, iar noi vrem să continuăm cu același curaj și dedicație. Susține redacția AGORA cu o donație pe contul nostru de PayPal sau Patreon. Îți mulțumim!