Printr-o nouă campanie mondială, METRO atrage atenția asupra eforturilor, realizărilor și obiectivelor de viitor ale clienților săi. Noul slogan „Succesul tău este afacerea noastră” subliniază angajamentul și devotamentul METRO față de succesul antreprenorilor și al familiilor din întreaga țară.

METRO în Moldova are aproximativ 250.000 de clienți anual, din diverse domenii de activitate și cu diverse exigențe și preferințe. În viziunea METRO, succesul fiecărui client înseamnă să îi pună la dispoziție un sortiment potrivit necesităților sale, standarde înalte de igienă şi calitate, consultanţă şi livrare de produse pentru activitățile sale HoReCa sau comerciale, condiții și infrastructură adaptate cumpărăturilor pentru familie, programe de loialitate, soluţii flexibile pentru diverse volume de achiziţii, precum și o politică de preț corectă. Compania  investește continuu în dezvoltarea angajaților săi, pentru a răspunde continuu așteptărilor consumatorilor. Doar în ultimii ani, compania a organizat aproximativ 40 de mii de sesiuni de instruire pentru angajați.

Noul angajament a fost lansat într-o manieră neobișnuită, cu sloganul:  „Noi nu lucrăm pentru METRO, noi lucrăm pentru...”. Autorii ideii țin să sublinieze că  la METRO se muncește zi de zi pentru fiecare dintre clienți și pentru succesul individual al acestora. Iar asta este mai mult decât o promisiune: în peste 20 de țări clienții reali sunt în centrul campaniei, demonstrând prin exemple concrete modul în care METRO îi sprijină în atingerea scopurilor personale sau de afaceri.

Eroii campaniei din Moldova sunt: un bucătar pasionat care a avut curajul de a-și deschide un restaurant și o școală gastronomică, un proprietar de cafenea care își dorește să schimbe cultura consumului în țara noastră și o familie pentru care cina împreună e o bucurie.

Fiecare dintre ei este unic și important, deoarece noi nu lucrăm pentru METRO.

Noi lucram pentru MARIAN, OLGA, VASILE, ANA, VALERIU, OXANA, OLEG, IRINA, ALEXANDRU, NADIA, ANGELA, ILIE, VALERIA, VITALIE, SORINA, TUDOR, CRISTINA și pentru tine!

Despre METRO

METRO este unul dintre cei mai importanți jucători internaționali pe piața comerțului angro și retail. Compania își desfășoară activitatea în 25 țări și angajează peste 150.000 de persoane în întreaga lume, care deservesc peste 21 milioane de clienți. Metro oferă soluții individualizate pentru a satisface cererea clienții săi angrosiști și din vânzări cu amănuntul, la nivel regional și internațional. Prin mărcile sale comerciale METRO/MAKRO Cash & Carry și Real, prin intermediul serviciilor de livrare, precum și prin inițiativele privind

P.

Acest material este un Advertorial comercial și nu prezintă punctul de vedere al redacției AGORA. Instituția nu poartă responsabilitate pentru conținutul textului de mai sus.