*Acest material este sponsorizat

METRO lucrează pentru tine și pentru succesul tău. Vezi cine sunt eroii din centrul campaniei lansată de rețeaua de magazine

 METRO lucrează pentru  tine și pentru succesul tău. Vezi cine sunt eroii din centrul campaniei lansată de rețeaua de magazine

Cine lucrează pentru tine? Fie că administrează o mică afacere – o cafenea, un restaurant, un magazin, un salon de frumusețe – sau chiar gospodăria propriei familii, meritele și reușitele fiecărui client METRO trebuie să fie recunoscute. Asta pentru că  ei sunt cei care contribuie direct la creșterea economică a țării, la bunăstarea oamenilor și la dezvoltarea comunității.

Printr-o nouă campanie mondială, METRO atrage atenția asupra eforturilor, realizărilor și obiectivelor de viitor ale clienților săi. Noul slogan „Succesul tău este afacerea noastră” subliniază angajamentul și devotamentul METRO față de succesul antreprenorilor și al familiilor din întreaga țară.

METRO în Moldova are aproximativ 250.000 de clienți anual, din diverse domenii de activitate și cu diverse exigențe și preferințe. În viziunea METRO, succesul fiecărui client înseamnă să îi pună la dispoziție un sortiment potrivit necesităților sale, standarde înalte de igienă şi calitate, consultanţă şi livrare de produse pentru activitățile sale HoReCa sau comerciale, condiții și infrastructură adaptate cumpărăturilor pentru familie, programe de loialitate, soluţii flexibile pentru diverse volume de achiziţii, precum și o politică de preț corectă. Compania  investește continuu în dezvoltarea angajaților săi, pentru a răspunde continuu așteptărilor consumatorilor. Doar în ultimii ani, compania a organizat aproximativ 40 de mii de sesiuni de instruire pentru angajați.

Noul angajament a fost lansat într-o manieră neobișnuită, cu sloganul:  „Noi nu lucrăm pentru METRO, noi lucrăm pentru...”. Autorii ideii țin să sublinieze că  la METRO se muncește zi de zi pentru fiecare dintre clienți și pentru succesul individual al acestora. Iar asta este mai mult decât o promisiune: în peste 20 de țări clienții reali sunt în centrul campaniei, demonstrând prin exemple concrete modul în care METRO îi sprijină în atingerea scopurilor personale sau de afaceri.

Eroii campaniei din Moldova sunt: un bucătar pasionat care a avut curajul de a-și deschide un restaurant și o școală gastronomică, un proprietar de cafenea care își dorește să schimbe cultura consumului în țara noastră și o familie pentru care cina împreună e o bucurie.

Fiecare dintre ei este unic și important, deoarece noi nu lucrăm pentru METRO.

Noi lucram pentru MARIAN, OLGA, VASILE, ANA, VALERIU, OXANA, OLEG, IRINA, ALEXANDRU, NADIA, ANGELA, ILIE, VALERIA, VITALIE, SORINA, TUDOR, CRISTINA și pentru tine!

Despre METRO

METRO este unul dintre cei mai importanți jucători internaționali pe piața comerțului angro și retail. Compania își desfășoară activitatea în 25 țări și angajează peste 150.000 de persoane în întreaga lume, care deservesc peste 21 milioane de clienți. Metro oferă soluții individualizate pentru a satisface cererea clienții săi angrosiști și din vânzări cu amănuntul, la nivel regional și internațional. Prin mărcile sale comerciale METRO/MAKRO Cash & Carry și Real, prin intermediul serviciilor de livrare, precum și prin inițiativele privind

P.

P.

Vezi și aceste știri
Joe Biden spune că SUA l-ar putea sancționa personal pe Vladimir Putin dacă Rusia invadează Ucraina

Joe Biden spune că SUA l-ar putea sancționa personal pe Vladimir Putin dacă Rusia invadează Ucraina

Opt din zece persoane condamnate pentru corupție nu petrec nici o zi în penitenciar, arată datele unui raport al CRJM

Opt din zece persoane condamnate pentru corupție nu petrec nici o zi în penitenciar, arată datele unui raport al CRJM

Recomandările din avizul Comisiei de la Veneția din decembrie 2021 vor fi implementate în legea cu privire la procuratură, susține ministrul justiției

Recomandările din avizul Comisiei de la Veneția din decembrie 2021 vor fi implementate în legea cu privire la procuratură, susține ministrul justiției

Advertoriale
Testarea pentru Covid-19 e mai accesibilă cu TESTRAPID.MD

Testarea pentru Covid-19 e mai accesibilă cu TESTRAPID.MD

Câștigătoarea tombolei IuteCredit s-a ales cu un premiu în valoare de 100 000 lei (VIDEO)

Câștigătoarea tombolei IuteCredit s-a ales cu un premiu în valoare de 100 000 lei (VIDEO)

Aveți nevoie de un credit? Acum puteți solicita un împrumut de până la 300.000 de lei fără gaj de la FinComBank

Aveți nevoie de un credit? Acum puteți solicita un împrumut de până la 300.000 de lei fără gaj de la FinComBank

E un efort pe care nu-l putem face
singuri, așa că te așteptăm alături de noi
EMISIUNI
  • Copiii știu mai bine: Clasa politică, la control (VIDEO)
    Copiii știu mai bine: Clasa politică, la control (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: Ce-și doresc femeile? Ce-și doresc bărbații? (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: Pune-un ban deoparte (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: Totul despre bani (VIDEO)
  • Copiii știu mai bine: Care-i treaba cu șefii, ce mașini conduc și de ce au camere video în birou (VIDEO)
Cele mai populare
  • 1
    Vicepremierul Spînu: Există riscul de sistare a livrărilor de gaz, dacă nu se va face auditul datoriei „Moldovagaz”
  • 2
    Pompierii, în zona fostei uzine Alfa din sectorul Buiucani al capitalei. UPDATE: Zona a fost verificată de angajații IGSU și nu s-a confirmat informația că ar fi avut loc un incendiu
  • 3
    Plătesc mai mult, dar consumă mai puțin. Factura pentru căldură la Parlament, ANRE și Curtea de Conturi sau cât costă încălzirea instituțiilor (INFOGRAFIC)
  • 4
    Salariile și beneficiile demnitarilor: Pază de stat, pașaport diplomatic, transport gratuit sau bani pentru chirie
Canalul nostru de pe YouTube
Autentificare
Ai uitat parola?
Salvează articolul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Articolele salvate pentru mai târziu, le vei putea găsi în profilul tău.

Urmărește subiectul

Pentru a activa această opțiune, e nevoie să fii logat pe AGORA.

Subiectele urmărite le vei putea găsi în profilul tău.