*Acest material este sponsorizat

METRO lucrează pentru tine și pentru succesul tău. Vezi cine sunt eroii din centrul campaniei lansată de rețeaua de magazine

 METRO lucrează pentru  tine și pentru succesul tău. Vezi cine sunt eroii din centrul campaniei lansată de rețeaua de magazine

Cine lucrează pentru tine? Fie că administrează o mică afacere – o cafenea, un restaurant, un magazin, un salon de frumusețe – sau chiar gospodăria propriei familii, meritele și reușitele fiecărui client METRO trebuie să fie recunoscute. Asta pentru că  ei sunt cei care contribuie direct la creșterea economică a țării, la bunăstarea oamenilor și la dezvoltarea comunității.

Printr-o nouă campanie mondială, METRO atrage atenția asupra eforturilor, realizărilor și obiectivelor de viitor ale clienților săi. Noul slogan „Succesul tău este afacerea noastră” subliniază angajamentul și devotamentul METRO față de succesul antreprenorilor și al familiilor din întreaga țară.

METRO în Moldova are aproximativ 250.000 de clienți anual, din diverse domenii de activitate și cu diverse exigențe și preferințe. În viziunea METRO, succesul fiecărui client înseamnă să îi pună la dispoziție un sortiment potrivit necesităților sale, standarde înalte de igienă şi calitate, consultanţă şi livrare de produse pentru activitățile sale HoReCa sau comerciale, condiții și infrastructură adaptate cumpărăturilor pentru familie, programe de loialitate, soluţii flexibile pentru diverse volume de achiziţii, precum și o politică de preț corectă. Compania  investește continuu în dezvoltarea angajaților săi, pentru a răspunde continuu așteptărilor consumatorilor. Doar în ultimii ani, compania a organizat aproximativ 40 de mii de sesiuni de instruire pentru angajați.

Noul angajament a fost lansat într-o manieră neobișnuită, cu sloganul:  „Noi nu lucrăm pentru METRO, noi lucrăm pentru...”. Autorii ideii țin să sublinieze că  la METRO se muncește zi de zi pentru fiecare dintre clienți și pentru succesul individual al acestora. Iar asta este mai mult decât o promisiune: în peste 20 de țări clienții reali sunt în centrul campaniei, demonstrând prin exemple concrete modul în care METRO îi sprijină în atingerea scopurilor personale sau de afaceri.

Eroii campaniei din Moldova sunt: un bucătar pasionat care a avut curajul de a-și deschide un restaurant și o școală gastronomică, un proprietar de cafenea care își dorește să schimbe cultura consumului în țara noastră și o familie pentru care cina împreună e o bucurie.

Fiecare dintre ei este unic și important, deoarece noi nu lucrăm pentru METRO.

Noi lucram pentru MARIAN, OLGA, VASILE, ANA, VALERIU, OXANA, OLEG, IRINA, ALEXANDRU, NADIA, ANGELA, ILIE, VALERIA, VITALIE, SORINA, TUDOR, CRISTINA și pentru tine!

Despre METRO

METRO este unul dintre cei mai importanți jucători internaționali pe piața comerțului angro și retail. Compania își desfășoară activitatea în 25 țări și angajează peste 150.000 de persoane în întreaga lume, care deservesc peste 21 milioane de clienți. Metro oferă soluții individualizate pentru a satisface cererea clienții săi angrosiști și din vânzări cu amănuntul, la nivel regional și internațional. Prin mărcile sale comerciale METRO/MAKRO Cash & Carry și Real, prin intermediul serviciilor de livrare, precum și prin inițiativele privind

P.

P.

Vezi și aceste știri
Proiectul PAS privind interzicerea construcțiilor în spațiile verzi, avizat pozitiv de Guvern

Proiectul PAS privind interzicerea construcțiilor în spațiile verzi, avizat pozitiv de Guvern

După președinte, și premierul e nemulțumit de drumul din UTA Găgăuzia: „Sunt mai multe semnale că nu corespunde standardelor ” (FOCUS)

După președinte, și premierul e nemulțumit de drumul din UTA Găgăuzia: „Sunt mai multe semnale că nu corespunde standardelor ” (FOCUS)

Ajutorul financiar unic de 700 de lei: Plafonul pensiei, majorat până la trei mii de lei

Ajutorul financiar unic de 700 de lei: Plafonul pensiei, majorat până la trei mii de lei

Advertoriale
Vino la Kaufland cu recipientele goale de la produsele de îngrijire personală și primești 50% reducere pentru cumpărături din aceeași categorie

Vino la Kaufland cu recipientele goale de la produsele de îngrijire personală și primești 50% reducere pentru cumpărături din aceeași categorie

Mașină americană la un preț bun? O companie de la noi oferă servicii performante în domeniul selecției și livrării autovehiculelor de la licitațiile din SUA (VIDEO)

Mașină americană la un preț bun? O companie de la noi oferă servicii performante în domeniul selecției și livrării autovehiculelor de la licitațiile din SUA (VIDEO)

STAR Card - mai mult decât un card de cumpărături. Tot ce trebuie să știi despre STAR Card by Victoriabank

STAR Card - mai mult decât un card de cumpărături. Tot ce trebuie să știi despre STAR Card by Victoriabank

DONEAZĂ
Descarcă aplicația AGORA
EMISIUNI
  • Gheorghe Cavcaliuc, LIVE în studioul AGORA
    Gheorghe Cavcaliuc, LIVE în studioul AGORA
  • Oameni ca tine: Boris Lebediuc, moldoveanul care cântă la clapele destinului (VIDEO, FOTO)
  • PlayGround cu Vitalie Tarlev: Tehnologia 5G în Moldova și planurile operatorilor telecom
  • Podcastul „Bilet în Parlament”: „Alo, angajați? Da, ne angajăm răspunderea!” Ce se întâmplă zilele astea în Parlament și de ce asta seamănă cu telefonul stricat?
  • Oameni ca tine: Inna Polișciuc, tânăra care își petrece viața în căutarea cadrului perfect (FOTO)
ȘTIRI DE PE EA.MD
  • Rodica Ciorănică va lansa două cărți: „În prima, eroina plânge cam în fiecare zi, în...
  • Activitatea fizică pe care o practică toți oamenii care trăiesc 100 de ani
Cele mai populare
  • 1
    În ce relații erau Cavcaliuc și Plahotniuc sau de ce ex-șeful adjunct al IGP l-a salutat amical (VIDEO)
  • 2
    Maia Sandu: „Cheltuiesc aproape 5.000 - 6.000 de lei pe lună”
  • 3
    Maia Sandu, despre demiterea Guvernului Chicu: „Voturile pot fi găsite doar la Partidul Democrat”
  • 4
    De ce poliția a intervenit la manifestațiile opoziției, dar a ignorat protestele PDM din iunie 2019? Răspunsul ex-șefului adjunct al IGP (VIDEO)
Autentificare