Parcul are o vechime de peste 20 de ani, iar toate autobuzele înregistrează o distanță de peste un milion de kilometri parcurși, ceea ce înseamnă că acestea trebuie casate. Costurile pentru reparația autoturismelor se ridică la 15 milioane de lei anual. „Serviciile pe care le oferă în prezent parcul urban sunt dramatice”, a scris Ruslan Codreanu pe Facebook.

Mai mult, primarul interimar a acuzat de o proastă gestionare a parcului fosta administrație, condusă de liberali. „De ce o întreprindere care trebuie să fie eficientă, noi îi compensăm pierderile cu sute de milioane anual. De ce intenționat se punea pe brânci un domeniu strategic pentru municipiu si cele mai profitabile rute se transmiteau privaților?”, s-a întrebat edilul.

Pentru 2019, din bugetul municipal au fost alocați 80 de milioane de lei pentru procurarea autobuzelor, de două ori mai mult decât anul trecut.

Deși în 2018 erau prevăzuți 35 de milioane de lei, autobuze așa și nu s-au cumpărat. Pe 2 ianuarie curent a fost lansată o nouă licitație.

Scriem pentru tine. Vrei să ne susții? Sprijinul cititorilor noștri este esențial pentru a putea face în continuare jurnalism independent, iar noi vrem să continuăm cu același curaj și dedicație. Susține redacția AGORA cu o donație pe contul nostru de PayPal sau Patreon. Îți mulțumim!