1. Care e salariul pe care îl pot primi la Kaufland?

Compania știe că munca bine făcută trebuie remunerată cumsecade, pentru că doar așa pot fi dezvoltate aptitudinile și putem deveni mai buni în ceea ce facem. La Kaufland, în Republica Moldova, salariile pentru Lucratorii Comerciali Universali încep de la 7500 MDL brut. Aici se încadrează posturile de servire a clienţilor, operatorii din zona caselor, persoanele care asigură disponibilitatea mărfii la raft, precum și alți lucrători comerciali. 

2. Ce studii  sunt necesare pentru a deveni angajat?

Kaufland crede în competențe dezvoltate în timp, ca rezultat al experienței. Astfel, pentru postul de Lucrator Comercial Universal se caută persoane cu studii medii care sunt așteptate să învețe și să crească împreună.

3. Este necesară experiența de muncă în domeniu?

Experiența nu este necesară, dar reprezintă un avantaj. Scopul Kaufland este de a-și ajuta angajații să obțină experiența și instruirea de care au nevoie, pentru a putea deveni cât mai buni în domeniul de activitate. 

4. Dacă magazinul se deschide vara, ce vor face lucrătorii până atunci? De când sunt angajați și când vor primi salariul?

Primele două magazine Kaufland în Chișinău vor fi deschise în sectoarele Botanica și Ciocana, în vara anului 2019. Cu toate acestea, compania angajează  de acum persoane pentru a le asigura instruirea necesară. În funcție de poziția pentru care aplicați, această perioadă poate presupune un stagiu în cadrul unui magazin Kaufland din România, în care veți avea ocazia să faceți cunoștință cu procesele specifice activității și cultura companiei. Pe lângă salariu, perioada de instruire este achitată integral de către companie și include cazarea și transportul lunar acasă.

5. Cât durează programul de instruire și cât de des pot angajații să vină acasă? Va fi instruire repetată și în viitor?

Programul de instruire se realizează până la deschiderea primului magazin, dar va continua și ulterior, pentru că la Kaufland este încurajată dezvoltarea profesională continuă.

Angajații care ocupă acest post se pot întoarce acasă din contul companiei o dată pe lună, dar și în toate celelalte zile libere, pe cont propriu.

6. Există și posturi de muncă part-time în cadrul Kaufland Moldova?

La această etapă Kaufland nu are posturi de muncă part-time în Moldova. Acestea vor apărea cu siguranță după deschidere, la fel ca în România, unde mai mulți angajați au program de muncă part-time.

7. Care ar fi graficul de lucru?

În mod normal, în magazinele Kaufland se lucrează în ture, în intervalele de timp 6:00-14:30 și 14:30-23:00, cu jumatate de oră pauză. 

8. Ce beneficii găsesc angajații la Kaufland?

Compania știe cât de importantă este punctualitatea pentru angajații săi, de aceea plătește garantat salariile în ultima zi lucrătoare a lunii. La fel, asigură un mediu plăcut și echipament calitativ de muncă.

9. În afară de salariile de început peste media pieței și condițiile de muncă favorabile, care ar fi diferența dintre munca la Kaufland și munca la alte rețele de magazine din Moldova?

La Kaufland, se construiesc relații de durată, bazate pe încredere. Compania arată că îi pasă de impactul pe care munca sa îl are în societate. De aceea, alege să se implice în proiecte care schimbă în bine locul în care trăim. Alături de programe educaționale, Kaufland susține proiecte culturale, de promovare a unui mod de viață sănătos, precum și de protecție a mediului înconjurător. La fel, compania investețte în construirea unei culturi organizaționale puternice.

10. Care sunt oportunitățile de creștere în companie?

Kaufland are grijă ca fiecare angajat să-și împlinească întregul său potențialul, fapt care necesită multă muncă și încredere. Pentru asta oferă oportunitatea de a încerca, printr-un sistem rotațional, mai multe domenii de activitate, în cadrul departamentelor specifice companiei. Aceasta favorizează creșterea angajaților în funcție de merite și stimulează dezvoltarea profesională a acestora.

Kaufland este una dintre cele mai mari companii de retail din Europa și își va începe activitatea în Republica Moldova în vara anului 2019. Obiectivul companiei este de a oferi clienților produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale. 

P.

Acest material este un Advertorial comercial și nu prezintă punctul de vedere al redacției AGORA. Instituția nu poartă responsabilitate pentru conținutul textului de mai sus.