Cele mai frecvente sunt apelurile de consiliere, 1.664 la număr. În aceste cazuri, solicită suport atât copiii, cât şi adulţii, pe subiecte legate de comunicare, situaţii de hărţuire, probleme sentimentale, de relaţionare și, nu în ultimul rând, pe subiecte legate de anxietate şi sexualitate, se arată într-un comunicat.
Peste 1.700 de apeluri, la prima vedere, au fost considerate irelevante, acestea venind din partea copiilor care sună pentru prima dată, din curiozitate. Ulterior, aceștia au revenit însă cu sesizări reale, raportând uneori cazuri grave de abuz sau exploatare. Doar în anul 2018, au fost raportate 328 de cazuri de încălcare gravă a drepturilor copilului.
De la lansarea serviciului, adică din 1 ianuarie 2014, au fost înregistrate aproape 31.000 de apeluri. Acesta poate fi accesat gratuit din orice rețea, la numărul de telefon 166 111. Serviciul activează non stop, apelurile fiind confidențiale și anonime.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.