Branding cu Alexander Muxel

Branding cu Alexander Muxel

Toate companiile mari cândva au început de la un nume puțin cunoscut care s-a transformat apoi într-un brand puternic. În paralel cu promovarea produselor, companiile de succes desfășoară activități de branding. Brandingul este o practică de marketing şi creare a unui nume, identitate, logo, design sau alte imagini care identifică produsul/serviciul unei comapanii ca fiind distinct  faţă de ceilalţi concurenţi. Din acest motiv brandingul joacă un rol important chiar în faza de iniţiere a unei afaceri sau organizaţii.

Un brand puternic construieşte simpatie, competenţă şi încredere. De asemenea, un brand excelent ajută la formarea unicităţii şi a imaginii clare a unei companii. Imaginea companiei asistă considerabil clienţii în toate fazele de decizie, dar şi în procesul de recrutare a personalului. Pentru a obţine aceste beneficii o companie sau organizaţie trebuie să îşi stabilească şi să elaboreze obiective şi strategii clare de branding, precum şi să dezvolte o cultură de branding adecvată pentru a crea identitatea dorită.

Acestea şi alte subiecte vor fi aboradate la instruirea cu tema Branding: de la Idee la Identitate, condus de austriacul Alexander Muxel care deţine o experienţă bogată în acest domeniu. Evenimentul va fi organizat de compania Advanced Consulting în perioada 22 - 23 ianuarie, iar detalii cu privire la participare sau procurare bilete le găsiţi aici: înscrie-te la eveniment.

P.

Reacții la acest articol
Spațiu rezervat vizitatorilor Agora.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.