Succesul se datorează în primul rând tehnicii de producere a vinului astfel încât americanii apreciază vinul de calitate, dar și prețului accesibil. Astfel, compania face tot ce le stă în puteri pentru a le satisface gusturile și pentru a mări numărul sticlelor exportate în Statele Unite.


Recent, pe piața internă BASAVIN Winery a lansat o campanie cu scopul de a ajuta copiii bolnavi de autism. Astfel, timp de 3 luni, vor dona câte 5 lei din prețul fiecărei sticle vândute pentru terapia micuților. BASAVIN pentru SPERANȚĂ  este o mișcară menită să aducă zâmbetul pe fețele copiilor mai puțin fericiți de la centrul AO “SOS Autism”.


Vinurile BASAVIN sunt produse după tehnologia  “Vendange Manuelle” ce presupune selectarea manuală a celor mai copţi şi sănătoşi struguri, controlul strict a temperaturii de fermentare, și maturarea în butoaie de stejar.

P.

Acest material este un Advertorial comercial și nu prezintă punctul de vedere al redacției AGORA. Instituția nu poartă responsabilitate pentru conținutul textului de mai sus.