Succesul se datorează în primul rând tehnicii de producere a vinului astfel încât americanii apreciază vinul de calitate, dar și prețului accesibil. Astfel, compania face tot ce le stă în puteri pentru a le satisface gusturile și pentru a mări numărul sticlelor exportate în Statele Unite.

Recent, pe piața internă BASAVIN Winery a lansat o campanie cu scopul de a ajuta copiii bolnavi de autism. Astfel, timp de 3 luni, vor dona câte 5 lei din prețul fiecărei sticle vândute pentru terapia micuților. BASAVIN pentru SPERANȚĂ este o mișcară menită să aducă zâmbetul pe fețele copiilor mai puțin fericiți de la centrul AO “SOS Autism”.

Vinurile BASAVIN sunt produse după tehnologia “Vendange Manuelle” ce presupune selectarea manuală a celor mai copţi şi sănătoşi struguri, controlul strict a temperaturii de fermentare, și maturarea în butoaie de stejar.
P.
Un Emoji sau Sticker va îmbogăți acest articol.