„Suntem la început de drum. De anul trecut am deschis un depozit în Bucureşti, încercăm să dezvoltăm distribuţia, portofoliul de parteneri, clienţi. Dorim să ajungem la 30 de magazine în maximum doi ani în Bucureşti. Vrem şi în celelalte mari oraşe, în Cluj, Timişoara, Ploieşti, Constanţa“, a spus pentru ZF Vladimir Guţan, administratorul companiei din Ro­mânia.

În Republica Moldova, reţeaua de magazine Viorica activează în circa 30 de locaţii stradale.

Sub brandul Viorica sunt peste 300 de produse, iar cosmeticele sunt produse în fabrica din Republica Moldova, cu materiile prime de pe piaţa locală.

Piaţa românească de cosmetice este în creştere în ultimii ani după ce apetitul românilor pentru aceste produse a început să crească odată cu intrarea economiei pe un trend ascendent. În piaţă activează atât giganţi internaţionali, cât şi jucători locali.

Viorioca Cosmetics a intrat pe piața din România în anul 2017 după ce a deschis un magazin de cosmetice în Iaşi.