Pe lângă cheltuielile care depășesc 5,8 milioane de lei, Partidul Democrat a mai dat peste jumătate de milion de lei pentru materiale promoționale, iar pentru transport democrații au plătit aproape 20 000 de lei. Totodată, PDM a dat 340 000 de lei pentru servicii de comunicații.

Partidul Politic Șor a înregistrat și el cheltuieli generoase. În săptămâna a patra de campanie electorală s-au dus 5,5 milioane de lei, dintre care doar pentru promovarea imaginii 3,9 milioane. Peste 175 000 de lei au fost alocați pentru tricouri, pixuri, carnețele sau afișe. Transportul le-a „scos din buzunar” aproape 22 000 de lei.

Din cei peste 725 mii de lei cheltuiți în cea de-a patra săptămână de campanie, Partidul Nostru a cheltuit cei mai mulți bani pentru publicitate - 493 000 de lei, iar aproape 110 000 de lei au fost achitați pentru transport. PN a mai alocat 91 000 de lei pentru pixuri, tricouri sau carnețele.

Peste 1 milion de lei a plătit Partidul Socialiștilor pentru publicitate. Pentru materiale promoționale, precum postere, chipiuri și tricouri s-au dus aproximativ 8,5 000 lei, iar pentru transport - 15 000 de lei. 

Blocul Electoral ACUM raportează cheltuieli totale de 361 000 de lei. Dintre aceștia, 18 000 de lei constituie costul evenimentelor electorale organizate. ACUM nu a plătit pentru transport, în schimb au alocat aproape 25 000 de lei pentru materiale promoționale și aproximativ 70 000 de lei pentru promovarea imaginii. 

PCRM a cheltuit pentru promovarea imaginii puțin peste 68 000 de lei. Totodată, aceștia au alocat aproape 94 000 de lei pentru transport.  Din venitul total, comuniștii au dat aproape 95 000 de lei pentru articole promoționale.

Mișcarea Antimafie a cheltuit cel mai puțin în săptămâna a patra de campanie electorală - 12 078 de lei. Aceștia au dat 12 023 lei consultanților de strategie, iar 54 de lei i-au cheltuit pentru servicii bancare. În dreptul celorlalte categorii sunt afișate cheltuieli egale cu zero.