Moldova 1, Jurnal TV și RTR Moldova au fost atenționate pentru abateri mai mici.

Doar două posturi de televiziune - TV8 și Pro TV Chișinău - au avut un comportament ireproșabil, susțin membrii CCA.

Posturile Prime TV, Publika TV, Canal 2 și Canal 3 (afiliate liderului PD) s-au axat pe reflectarea cu predilecție a campaniei desfășurate de către Partidul Democrat.

Posturile Accent TV și NTV Moldova (afiliate PSRM) au oferit cel mai mult timp Partidului Socialiștilor, oferind știrilor sau emisiunilor despre această formațiune conotație pozitivă. Evenimentele și declarațiile reprezentanților Partidului Politic Șor, în schimb, au fost plasate cu preponderență în context negativ.

Pe de altă parte, posturile Orhei TV și Televiziunea Centrală (afiliate Partidului Șor) au oferit cel mai mult spațiu lui Ilan Șor și formațiunii pe care o conduce politicianul-businessman. Aceste două posturi au mediatizat, la rândul lor, în context negativ declarațiile și evenimentele candidaților Blocului electoral ACUM.

De asemenea, la prezentarea sondajelor de opinie, posturile de televiziune Moldova 1, Prime TV, Publika TV, Canal 2, Canal 3, Accent TV, NTV Moldova, Pro TV, RTR Moldova au omis să precizeze cine a comandat măsurările, precum și sursa de finanțare ale acestora.

Olga Guțuțui, unul dintre membrii CCA, a declarat în cadrul ședinței că o parte din televiziunile monitorizate pot fi comparate cu „departamente de comunicare ale staff-urilor electorale”.