„Aducem în acest an la expoziție cele mai renumite branduri din domeniul frumuseții: îngrijirea tenului și a corpului: Gianluca Mech, Sebamed, Skincode, Uriage, Verattiva. Nu uităm de mămicile cu pici și le prezentăm în premieră brandul Ugrow. Cei care vor veni la expoziție vor avea parte de premii și tombole Ugrow”, anunță cei de la farmacia Felicia.



Special pentru acest eveniment s-au pregătit reduceri dintre cele mai generoase: -20%, -30%, -40% și chiar -50% pentru majoritatea brandurilor de cosmetică. În plus, pentru multe branduri de la standul farmaciei Felicia, vor oferi cel de-al doilea produs cadou, la unul cumpărat.


Cele mai șoc reduceri se anunță la Optica Felicia – până la -70% reducere la rame și ochelari de soare, de la branduri cu greutate. Mai mult, cei care își procură rame primesc tichete de consultație gratuită la medicul oftalmolog din Optica Felicia. Diagnosticul vederii se face computerizat chiar în farmacia Felicia.

Pentru toate cele 4 zile de expoziție, puteți prinde cel puțin unul dintre atelierele Felicia, menite să vă inspire să aveți grijă de cel mai frumos loc în care trăiți, corpul vostru:

  • Master Class inedit de la Thai Power cu Tehnici de Masaj thailandez, Masaj criolitic și un Concurs expres cu răspunsuri care nu se vor lăsa fără premii;
  • Prezentarea Dietei Tisanoreice și un concurs în baza cunoștințelor acumulate pe loc;
  • Prezentarea lor și concursuri de la noul brand Felicia dedicat mămicilor cu pici – Ugrow;
  • -417 va prezenta revoluționara „Mască cu Magnet” și vă promite la fel un concurs în baza răspunsurilor corecte care vor fi premiate;
  • GianLucaMech va aduce o degustare „DECOTTOPIA” de care pot beneficia toți cei care vor să descopere o altfel de nutriție.

Multe surprize frumoase mai promit cei de la farmacia Felicia, dar cel mai important, oameni frumoși care vă vor întâmpina la standul farmaciei, sunt gata să vă consulte pe orice întrebare de frumusețe pe care o aveți. Fă-ți timp pentru a vizita un #locfrumos!

P.

Acest material este un Advertorial comercial și nu prezintă punctul de vedere al redacției AGORA. Instituția nu poartă responsabilitate pentru conținutul textului de mai sus.