Textul petiției face referire și la experiența internațională:

„După cum probabil cunoașteți, școlarizarea acasă este un fenoment pe larg acceptat și pe plan mondial în multe alte țări, inclusiv din spațiul post-sovietic. Cîteva exemple notabile sunt Marea Britanie, Irlanda, Franța, Norvegia, Rusia, Ucraina, Belarus, SUA, Canada, Australia, Japonia, India, Africa de Sud, Argentina, Columbia. Această formă de educație se aliniază cu spiritul convențiilor internaționale care fac parte din cadrul juridic al Codului Educației”.

În prezent, în Republica Moldova, instruirea la domiciliu este accesibilă doar elevilor care din motive de sănătate nu pot merge la şcoală. 

Scriem pentru tine. Vrei să ne susții? Sprijinul cititorilor noștri este esențial pentru a putea face în continuare jurnalism independent, iar noi vrem să continuăm cu același curaj și dedicație. Susține redacția AGORA cu o donație pe contul nostru de PayPal sau Patreon. Îți mulțumim!