Anul acesta, Mobile World Congress s-a desfășurat sub sloganul "Conectivitate Inteligentă", iar subiecte precum Conectivitatea, Inteligența Artificială, Industria 4.0, Conținut captivant, Inovare Disruptivă, Sănătatea digitală, Încrederea digitală, tendințele de viitor, au fost printre temele de bază.

În acest an, Moldcell a fost invitat să participe la Mobile World Congress 2019 pentru a vorbi despre parcursul său digital și succesul produselor și serviciilor sale digitale la conferința de presă susținută de Lifecell în data de 27 februarie 2019.

Moldcell are o abordare vizionară pentru a deveni un operator digital, motiv pentru care compania a lansat o serie de aplicații proprii, iar aplicațiile Lifebox și BiP, dezvoltate de Lifecell, s-au dovedit a fi cele mai de succes.

BiP este o aplicație ce permite abonaților Moldcell să sune în Moldova la tarife locale de oriunde în lume, indiferent dacă persoana apelată are sau nu aplicația instalată.

"Platforma de comunicare BiP a schimbat regulile jocului în industria telecomunicațiilor și, în special, în Moldova, țara în care mai mult de un milion de persoane trăiesc și lucrează în străinătate și trebuie să fie conectați cu cei apropiați care au rămas acasă", a spus Barkin Secen, Director Executiv Moldcell, la conferința de presă a Mobile World Congress 2019 din Barcelona.


Lifebox este o aplicație cloud ce permite abonaților Moldcell să stocheze fotografii, videoclipuri și alte fișiere, la tarife foarte accesibile: spațiu de stocare gratuit de 5 GB la instalarea aplicației și 500 GB pentru stocare stocare la 30 lei / lună sau doar 15 lei lunar pentru utilizatorii Abonament YOU Premium.

Președintele LifeCell, Kaan Terzioglu, care a vorbit despre progresul realizat de Lifecell în ultimul an, a declarat: "Moldcell a ales Lifecell pentru a-și extinde serviciile digitale curente în 2017. Parteneriatul cu Moldcell este primul din multe exporturi digitale pe care Lifecell le-a realizat până acum. Datorită acestui parteneriat, Moldcell a înregistrat o creștere digitală cu ajutorul serviciilor digitale oferite de Lifecell, în calitate de operator digital care contribuie la economia digitală din țara sa.”

Din perspectivă globală, continuând cele menționate, Terzioglu a spus: "Așa cum Industria 4.0 se apropie, operatorii de telecomunicații au potențialul de a stimula transformarea unor industrii precum sănătatea, divertismentul, educația și transportul. Operatorii trebuie să ofere servicii de care clienții au nevoie într-adevăr. În caz contrar, vor rămâne blocați la etapa de a fi doar furnizori de infrastructură."

Ca să fii "conectat inteligent" și, prin urmare, în pas cu tendințele Mobile World Congress 2019, află mai multe despre serviciile digitale Moldcell, precum și cele mai avantajoase oferte de primăvară, pe www.moldcell.md.

P.

Acest material este un Advertorial comercial și nu prezintă punctul de vedere al redacției AGORA. Instituția nu poartă responsabilitate pentru conținutul textului de mai sus.