În perioada de monitorizare, portalul Agora.md a avut un comportament editorial în general echilibrat, a mediatizat campania și concurenții electorali pe o tonalitate neutră, nepărtinitor și fără preferințe editoriale, se arată în raport.

Potrivit experților, în perioada 9 ianuarie - 24 februarie 2019, AGORA a publicat peste 500 de materiale jurnalistice despre alegeri, fiind devansată doar de UNIMEDIA și Deschide.md care au publicat 695 și, respectiv, 648 de materiale jurnalistice relevante.


Totodată, în această perioadă AGORA a avut și un bun raport între sursele bărbați și sursele femei, în medie, la trei surse de gen masculin a revenit o sursă de gen feminin.

Alte aspecte importante găsiți în graficele și tabelele de mai jos.


***

Portalul de știri AGORA a fost lansat la 18 februarie 2014 și este deținut de compania Interakt, care îşi propune să devină cea mai competitivă companie din Republica Moldova în domeniul new-media. În acest sens, compania lansează şi dezvoltă produse new-media, care tind să fie lideri pe segmentul lor de piaţă. Din portofoliul Interakt mai face parte și revista online pentru femei EA.md