Potrivit administrației serviciului, din numărul total de apeluri de urgență, operatorii 112 au reușit să preia 54% de apeluri în primele 5 secunde, iar durata medie de procesare a unui apel de urgență este de până la 40 secunde.

„Cele mai multe apeluri au fost transferate către Ambulanță – 77%, Poliție – 21%, Pompieri – 2%. Cele mai solicitate intervenții, conform clasificatoarelor evenimentelor sunt: hipertensiunea arterială, copil bolnav, dureri abdominale sau de spate, infracțiune contra vieții, contra patrimoniului, în domeniul transportului și incendiile. Din punct de vedere al localizării geografice, cele mai multe apeluri provin din municipiile Chișinău și Bălți și raioanele Orhei, Criuleni și Hâncești”, se arată într-un comunicat de presă al Serviciul Național Unic pentru Apelurile de Urgență 112.

Pe parcursul acestei perioade, fiecare din noi - operatorii, administrația, personalul tehnic a făcut o munca enormă, o muncă care să aducă valoare Serviciul 112. Efortul depus de fiecare din noi a avut menirea să afirme Serviciul 112 în societatea noastră ca un serviciu indispensabil și util oamenilor. Deși este o perioadă relativ scurtă, am reușit împreună sa obținem rezultate cu care astăzi ne putem mândri cu toții. Ne exprimăm toată gratitudinea pentru echipa mare de operatori. Voi sunteți pilonul de bază al Serviciului 112, și anume, voi sunteți acel portdrapel care poartă faima acestui serviciu. [...] Vă îndemnăm să nu uitați un singur lucru: indiferent cine este de partea cealaltă a firului, Voi puteți fi ultima speranță a unui om”, se arată în mesajul administrației instituției.

Scriem pentru tine. Vrei să ne susții? Sprijinul cititorilor noștri este esențial pentru a putea face în continuare jurnalism independent, iar noi vrem să continuăm cu același curaj și dedicație. Susține redacția AGORA cu o donație pe contul nostru de PayPal sau Patreon. Îți mulțumim!