Întreprinderea de Stat „Calea Ferată din Moldova” și-a majorat substanțial încasările. Declarația a fost făcută de către directorul CFM, Iurie Topală. Potrivit lui, banii s-au înmulțit odată cu sporirea numărului de vagoane, dar și datorită reparației acestora, efectuată în ultimii doi ani. Astfel, spune Topală, administrația companiei a reușit să găsească soluții pentru a executa lucrări de reparație capitală a peste 400 vagoane, care riscau să ajungă la fier vechi.
Potrivit directorul CFM, banii din aceste încasări vor fi redirecționați pentru majorarea salariilor unor categorii de salariați.
„Începând cu luna mai, prin ordinul meu, în calitate de director, fondul salarial al CFM va fi majorat cu peste 4 milioane de lei. Această sumă va fi distribuită pentru majorarea salariilor a aproximativ 3 mii de angajați. Feroviarii care vor beneficia de majorări sunt angajații cu cel mai mic coeficient salarial, printre care se numără muncitorii antrenați în mișcarea trenurilor, repararea materialului rulant, trenuri de intervenție”, a precizat Iurie Topala.
De asemenea, șeful de la Calea Ferată a dat asigurări că acesta este doar un prim-pas și că, în perioada următoare, planifică să atragă și alți agenți economici care să aleagă serviciile CFM, să repare mai multe vagoane și să asigure compania cu tracțiune.
„Aceste acțiuni vor permite majorarea coeficientului salarial și a altor categorii de angajați”, a conchis acesta.
În prezent, fondul salarial al CFM constituie aproape 40 milioane de lei. La Întreprinderea de Stat „Calea Ferată din Moldova” activează aproximativ 7.600 de angajați.
Vezi și aceste știri

Din cauza războiului, pierderile sistemului bancar din Ucraina au depășit 250 de milioane de dolari

OMS spune că nu este nevoie urgentă de vaccinare în masă împotriva variolei maimuței

Kremlinul consideră situația cu Dodon o treabă internă a R. Moldova, totuși reprezentanții de la Moscova rămân alarmați
Advertoriale

Maib continuă să primească plata pentru serviciile Orange și Moldcell cu 0 lei comision la terminalele de autoservire maib

FinCombank: Încă un pas spre transformarea digitală și îmbunătățirea experienței clienților noștri
