„În perioada 25 - 31 martie 2019, am participat în cadrul campaniei internaționale „Global Money Week 2019” printr-o serie de evenimente educative, articole informative și un quiz special destinat publicului pentru conștientizarea valorii banilor și a gestiunii financiare eficiente”, spun cei de la Microinvest.


Activitatea companiei Microinvest se desfășoară pe tot teritoriul țării, și respectiv, dorința lor a fost să ajungă în cât mai multe locuri pentru a putea livra informația unui număr cât mai mare de elevi.

„Am organizat „Ziua ușilor deschise” în reprezentanțele Microinvest din orașele Bălți și Soroca. Un eveniment deosebit de interactiv l-am avut la gimnaziul din satul Temeleuți, raionul Călărași. Am reușit să transmitem celor peste 200 de elevi ai claselor primare, prezenți la evenimentele noastre, noțiuni introductive despre bani, economie și creditare”, ne-au mai precizat reprezentanții Microinvest.


„Am fost plăcut surprinși să vedem cu cât entuziasm privesc cei mici lumea finanțelor, cât de curioși sunt să afle despre istoria și însemnătatea banilor, dar și cu câtă seriozitate tratează idea de credit. Surpriza cea mai mare a venit la partea de întrebări. Picii au fost super curioși să afle unde și cum se fac banii, cine a inventat băncile și mai ales ce facultate trebuie să urmeze ca să se poată angaja într-o companie de finanțare. Toate acestea ne motivează să credem cu tărie că zona de finanțare, creditare reprezintă interes pentru tânăra generație”, a declarat Olga Podfigurnaia, conducătorul Departamentului Business.


Informații utile privind educația financiară au primit și persoanele care au interacționat cu activitatea online sau cea „person to person” a companiei Microinvest. Se pare că domeniul creditări nebancare prezintă un interes deosebit, iar articolele cu informații utile despre creditarea responsabilă sau testele de evidență a „sănătății financiare” au fost foarte apreciate de fiecare utilizator.

Participanții au reușit să găsească răspuns la un șir de întrebări:

  • Cum să vă majorați economiile și să reduceți costurile?
  • În ce cazuri este rațional să luați un împrumut?
  • Ce alegem, când aplicăm pentru un credit – o bancă, sau o organizație de creditare nebancară? 
  • Ce intră în prețul creditului?
  • Ce se întâmplă dacă nu achit una sau mai multe rate ale creditului?

„Am fost plăcut surprinși de receptivitatea publicului atât în zona on-line cât și cea offline, fapt ce ne demonstrează interesul sporit al societății și ne determină să susținem în continuare educația financiară la nivel national”, ne-a mai spus Olga Podfigurnaia.

Global Money Week în Moldova, face parte din campania internațională cu același motto ce are scopul de a spori conștientizarea necesității educației financiare în rândul copiilor și a tinerilor. Campania a fost realizată la inițiativa Child & Youth Finance International (CYFI) și se desfășoară pentru al 8-lea an consecutiv în peste 150 de țări. De-a lungul activității în domeniul creditării nebancare, compania Microinvest a susținut și participat activ în cadrul campaniilor internaționale de educație financiară care rezonează cu valorile și principiile companiei.

P.

Acest material este un Advertorial comercial și nu prezintă punctul de vedere al redacției AGORA. Instituția nu poartă responsabilitate pentru conținutul textului de mai sus.