„Trebuie luate mai multe măsuri pentru îmbunătăţirea integrităţii serviciilor, inclusiv cele publicitare”, se menţionează într-un comunicat emis de Comisia Europeană.

Ingerinţele externe în cadrul campaniilor electorale din Belgia, Danemarca, Estonia, Finlanda, Grecia, Polonia, Portugalia şi Ucraina, în următoarele luni, reprezintă un motiv de îngrijorare pentru Comisia Europeană şi pentru Guvernele ţărilor europene.

Facebook, Google şi Twitter nu au luat suficiente măsuri pentru combaterea fenomenului, consideră Comisia Europeană.

„Datele oferite nu întrunesc nivelul de detaliere necesar pentru o evaluare independentă şi corectă a modului în care platformele au contribuit la reducerea diseminării informaţiilor false în Uniunea Europeană”, se menţionează în comunicat.

Scriem pentru tine. Vrei să ne susții? Sprijinul cititorilor noștri este esențial pentru a putea face în continuare jurnalism independent, iar noi vrem să continuăm cu același curaj și dedicație. Susține redacția AGORA cu o donație pe contul nostru de PayPal sau Patreon. Îți mulțumim!