Printre cele 11 linii de conținut se vor trata de la subiecte legate de video gaming, publicitate online si viralitate, până la jurnalism și PR, continuând cu VR/AR și experimente de comunicare, e-commerce, fintech, e-health și din multe alte direcții care analizează schimbările radicale prin care trec business-ul, societatea și chiar democrația. 

Printre cele 8 tipuri de bilete puse la dispoziție de organizatori, oamenii de creație, strategie, PR, marketing și comunicare beneficiază de un bilet de intrare special - Creativity Pass.

Creație, VR & video gaming pe UPGRADE Stage 1

>>> Numit „Digital Commercial Individual of the Year”, Jonathan Kitchen (Jungle Creations) dezvoltă noi modalități prin care brandurile pot să se conecteze cu audiențele lor.

Iată două proiecte de la Jungle Creations, compania care are 80 milioane followers generând 5,5 miliarde de vizualizări

  • Little Cassanova, cu YOTY
  • World Destruction, cu WWF

>>> Într-o carieră de peste 20 de ani, Myles Lord (Serviceplan) a adunat numeroase premii internaționale, incluzând 5 Golden Lions la Cannes, 2 Grands Prix la ADC și 2 Grands Prix la Eurobest.

Iată două dintre ultimele sale proiecte:

  • Gender Pay Gap in Germany”
  • „About Berlin Wall”

https://player.vimeo.com/video/44892523

>>> Patrick Givens va vorbi despre  ”superputerile marketingului modern”. Patrick este VP la VaynerMedia – agenție deținută de celebrul Gary Vaynerchuk.

  • „Harry Caray's Last Call”
  • „ICC's Discovery of True Soccer Heroes”

>>> Insight-uri despre impactul XR în marketing și branding va prezenta Sami Hamid de la Glitch Studios, o agenție de VR/ AR/ XR cu birouri în Osla, Istanbul și Londra.

  • Virtual reality showroom
  • Drink in VR

>>> În ultimii 5 ani, Daniel Cheetham a construit divizia tech de la Happy Finish, un grup din care acum fac parte ingineri, artiști, povestitori și cercetători. Proiectele lor vorbesc despre această muncă de echipă:

  • „Drowning in plastic”

  • „Molton Brown”

Pe site-ul festivalului puteți găsi detalii, studii de caz spectaculoase și un preview a ce va fi pe scenele UPGRADE 100, care va avea loc în Bucuresti, la Grand Cinema & More din Băneasa Shopping City, în 13 si 14 iunie. Adică săptămâna viitoare – e ultima șansă să ajungi acolo.

Celor 11 linii de conținut se adaugă speakeri-vedetă precum Salim Ismail, co-fondator „Singularity University”, psihologul Davin JP Phillips sau futurologul Matthew Griffin

iCEE.fest: UPGRADE 100 are loc la Bucuresti in perioada 13-14 iunie 2019, pentru al 8-lea an consecutiv, și este realizat cu sprijinul Orange, Nissan, George / BCR, Coca-Cola, GLO, mPlatform, MedLife, Verizon Media, SalesForce, MedLife și a altor susținători

Scriem pentru tine. Vrei să ne susții? Sprijinul cititorilor noștri este esențial pentru a putea face în continuare jurnalism independent, iar noi vrem să continuăm cu același curaj și dedicație. Susține redacția AGORA cu o donație pe contul nostru de PayPal sau Patreon. Îți mulțumim!