E cunoscut lucru, dacă nu reușești să preiei apelul unui client, el pleacă la concurent. Practica arată că, de fapt, un procent enorm din apeluri în așteptare se transforma în clienții concurentului.

De ce sunt, de fapt, pierduți clienții?

Multe companii pierd clienți din cauza că nu pot să rezolve eficient și în timp util problemele acestora, ignorându-i sau pasându-i de la un operator la altul. Pentru a face față competiției, ar trebui să te adaptezi la condițiile de piață și să le oferi clienților mai multe opțiuni de comunicare și un pic mai multă grijă. Dilema apare acolo unde nu trebuie să uiți și de tine. Or, munca nu trebuie să fie o corvoadă, ci o plăcere.

De asemenea, angajații din departamentele de vânzări au nevoie de acces instantaneu la informații detaliate despre client pentru a răspunde la întrebări și a încheia tranzacții.

Telefonia IP te ajută să îți mărești numărul de tranzacții de succes. Știm că ești un prestator de servicii de calitate, iar Telefonia IP va fi asul tău din mânecă ca să soluționezi toate necesitățile clientului rapid.

IP Telefonia Sipuni te ajută să ai o abordare profesionistă, fără să ratezi vreun client.

Acest lucru este posibil datorită integrării serviciului de telefonie IP cu o platformă CRM, iar Sipuni îți pune la dispoziție o astfel de oportunitate.


Ambele sunt noțiuni noi pentru tine? Este mai simplu decât crezi!

Telefonia IP este serviciul care folosește internetul ca mijloc de comunicare pentru efectuarea apelurilor și transmiterea mesajelor vocale. Prin intermediul IP-telefoniei pot fi realizate apeluri între 2 calculatoare sau între un calculator și un telefon mobil.

Platformele CRM (Customer Relationship Management) sunt utilizate pentru a ține evidența interacțiunilor cu clienții, pentru a stoca informațiile despre aceștia, pentru obținerea unor statistici exacte și crearea unor scenarii individuale pentru fiecare tip de client. 

Prin urmare integrarea acestor 2 servicii permite o abordare personalizată a fiecărui client în parte în scopul încheierii celor mai bune tranzacții.

Cu Sipuni niciun apel nu este pierdut

Sipuni te ajută să creezi o centrală telefonică ca să poți monitoriza apelurile primite și efectuate. Pentru fiecare client este desemnat un manager responsabil, care preia apelul și studiază informațiile stocate în platforma CRM.

Dacă managerul responsabil de client este ocupat, apelul va fi transmis către toți angajații departamentului sau către un grup anumit, astfel fiind prelucrate toate apelurile.

Rezultatele nu se vor lăsa așteptate

Dorești să îți dublez cifra venitului anual? Sipuni îți sare în ajutor! Dacă îți dorești o evoluție stabilă a companiei, este momentul să îți revizui strategia de interacțiune cu clienții cât nu e prea târziu și cât nu a prelucrat concurentul apelul ratat de către tine.

P.

Acest material este un Advertorial comercial și nu prezintă punctul de vedere al redacției AGORA. Instituția nu poartă responsabilitate pentru conținutul textului de mai sus.