NASA a anunțat o nouă misiune curajoasă pentru explorarea sistemului solar

NASA se află într-o continuă căutare de indicii care să arate că există alte forme de viață în spațiu și are o nouă misiune în sensul acesta. Titan, cea mai mare lună a lui Saturn, va fi ținta unei drone NASA care va încerca să descopere și alte forme de viață în

Sursa citată notează că cercetătorii au privit întotdeauna Titan ca pe un loc potrivit pentru studiu și căutarea indiciilor existenței vieții microbiale. Pe suprafața acesteia există un strat de gheață extrem de dur, dar sub acesta se află un rezervor de apă lichidă despre care cercetătorii cred că ar avea aceiași temperatură ca anumite zone din Oceanul Pacific.

Din punct de vedere chimic, luna lui Saturn este alcătuită din molecule complexe care ar putea fi precursori ai vieții extraterestre.

Misiunea face parte din NASA New Frontiers Program. Dacă va avea succes, am putea afla mai multe detalii despre cum s-a format viața pe planeta noastră. Condițiile de pe luna lu Saturn sunt similare cu cele care existau pe Pământ acum patru miliarde de ani.

Sprijină redacția Agora cu doar 98 de lei pe lună, iar noi te răsplătim cu un coș de produse locale de la From the Heart Shop.

Exercițiu teoretic: Ce se întâmplă cu alegerile de la Bălți, dacă Tauber este exclusă din cursă. Răspunsul lui Postică