Sursa citată notează că cercetătorii au privit întotdeauna Titan ca pe un loc potrivit pentru studiu și căutarea indiciilor existenței vieții microbiale. Pe suprafața acesteia există un strat de gheață extrem de dur, dar sub acesta se află un rezervor de apă lichidă despre care cercetătorii cred că ar avea aceiași temperatură ca anumite zone din Oceanul Pacific.

Din punct de vedere chimic, luna lui Saturn este alcătuită din molecule complexe care ar putea fi precursori ai vieții extraterestre.

Misiunea face parte din NASA New Frontiers Program. Dacă va avea succes, am putea afla mai multe detalii despre cum s-a format viața pe planeta noastră. Condițiile de pe luna lu Saturn sunt similare cu cele care existau pe Pământ acum patru miliarde de ani.

Scriem pentru tine. Vrei să ne susții? Sprijinul cititorilor noștri este esențial pentru a putea face în continuare jurnalism independent, iar noi vrem să continuăm cu același curaj și dedicație. Susține redacția AGORA cu o donație pe contul nostru de PayPal sau Patreon. Îți mulțumim!