„Sustenabilitatea a fost întotdeauna un pilon important, integrat în modul în care Kaufland își desfășoară activitatea, asupra lanțului de furnizori, a clienților și angajaților săi. În acest fel, Kaufland merge dincolo de pragul magazinelor sale și reprezintă un partener solid și de încredere pentru comunitatea unde este prezent. Suntem siguri că un business puternic începe cu o societate puternică și dezvoltată în paralel, în același pas.


Suntem alături de echipa Agora pentru a treia ediție de #ROOFOFFLINE. La Kaufland credem sincer în misiunea noastră și ne convingem prin proiectele pe care le susținem că - „implicarea face diferența”. Pentru noi este important ca prin fiecare acțiune să contribuim la un viitor mai bun pentru comunitatea în care lucrăm și pentru generațiile următoare”, a menționat Cristina Aramă, PR manager Kaufland Moldova.


Amintim că evenimentul din 18 iulie 2019 este a cincea ediție #ROOFOFFLINE și a doua din această vară. Tema acestei ediții este „Cool Multinaționals”, iar foarte curând vom veni să vă dezvăluim speakerii, dar și surprizele de la acest eveniment.

Astăzi este ultima zi în care mai puteți prinde bilete la preț #earlybird - 75 de lei, pe iTicket


#ROOFOFFLINE2019 este organizat grație suportului partenerilor:
Partener General - Kaufland Moldova
Parteneri Silver - VictoriabankDOR Wines
Parteneri Gustoși - Wine GoghDallmayr Coffee Moldova
Partener Wellness - Shiromassage
Partener - iTicket
Early bird (până pe 10 iulie) - 75 lei
Standard (11-18 iulie) - 100 lei
Business Tickets (pentru grup de 5 persoane) - 350 lei


Vă așteptăm cu mare drag și surprize frumoase!

Scriem pentru tine. Vrei să ne susții? Sprijinul cititorilor noștri este esențial pentru a putea face în continuare jurnalism independent, iar noi vrem să continuăm cu același curaj și dedicație. Susține redacția AGORA cu o donație pe contul nostru de PayPal sau Patreon. Îți mulțumim!